Feedback
I.D.: 73325537

SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII PATURI ELECTRICE HILLROM

Data publicarii
22.09.22 Exista 763.773 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50000000-5 50800000-3 50421000-2 50850000-8
Termenul limita pentru depunere:
27.09.22
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul prezentei consultari reprezinta nevoia autoritatii contractante pentru asigurarea bunei functionari a paturilor electrice HillRom aflate in dotarea spitalului. Astfel, autoritatea contractanta intentioneaza sa incheie un contract de prestari servicii pentru intretinerea si reparatia acestor dispozitive medicale, motiv pentru care este necesara determinarea unei valori estimate a acestei categori...
Serviciile care fac obiectul prezentei consultari reprezinta nevoia autoritatii contractante pentru asigurarea bunei functionari a paturilor electrice HillRom aflate in dotarea spitalului. Astfel, autoritatea contractanta intentioneaza sa incheie un contract de prestari servicii pentru intretinerea si reparatia acestor dispozitive medicale, motiv pentru care este necesara determinarea unei valori estimate a acestei categorii de cheltuieli, alegerea modalitatii de atribuire a contractului si dupa caz alegerea prestatorului. Obiectul contractului va fi dat de revizia semestriala. Pentru indeplimirea obligatiilor contractuale, in cadrul pretului ofertat pentru o revizie semestriala, prestatorul va efectua pentru o perioada de 6 luni toate operatiunile de intretinere preventiva recomandate de producator, interventii nelimitate pentru constatarea si remedierea defectiunilor care nu necesita piese de schimb si inlocuirea pieselor de schimb defecte cu piese noi ce vor fi achizitionate de catre autoritatea contractanta in afara contractului de prestari servicii. La cererea autoritatii contractante, oricand in cadrul unei revizii, prestatorul va emite buletine de verificare atat din punct de vedere al functionalitatii cat si din punct de vedere electric. Facturarea se va emite dupa efectuarea reviziei iar contractul isi produce efecte pe o perioada de 6 luni de la data semnarii acestuia de catre ambele parti. Confirmarea efectuarii reviziei se va realiza prin semnarea unui proces verbal de receptie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru servicii de reparare şi de întreţinere a parcului auto al Direcţiei Genarale de Salubritate Sector 3, cu furnizarea pieselor de schimb necesare pentru prestarea serviciilor solicitate  
Proiect tehnic si elaborare liste cantitati de lucrari instalatii electrice - conectare grup electrogen 04.11.21
Studiu de fezabilitate pentru obiectivul de investitii "Reabilitare, modernizare si extindere aripile A1-A4 cu regim de inaltime variabil; realizare parcare personal cu regim de inaltime demisol+parter in cadrul Spitalului Universitar de Urgenta Bucuresti" 30.08.22
Studiu de fezabilitate pentru obiectivul de investitii "Reabilitare, modernizare si extindere aripile A1-A4 cu regim de inaltime variabil; realizare parcare personal cu regim de inaltime demisol+parter in cadrul Spitalului Universitar de Urgenta Bucuresti" 09.11.22
SERVICII DE ELABORARE STUDIU HIDROGEOLOGIC 10.11.22
SERVICII DE ANALIZE DE LABORATOR PENTRU STUDII CLINICE DE FAZA I + II 10.03.21
SERVICII DE ANALIZE DE LABORATOR PENTRU STUDII CLINICE DE FAZA I + II 19.02.21
Servicii mentenanta echipamente peroferice ( imprimante, multifunctionale, scanere) aflatre in dotarea Directiei de Impozite si Taxe Locale Sector 5 Bucuresti 04.10.21
Servicii mentenanta echipamente peroferice ( imprimante, multifunctionale, scanere) aflatre in dotarea Directiei de Impozite si Taxe Locale Sector 5 Bucuresti 14.10.21
Acord-cadru servicii de reparare și de întreținere a parcului auto al Direcției Generale de Salubritate Sector 3, cu furnizarea pieselor de schimb necesare pentru prestarea serviciilor 04.11.24