Feedback
I.D.: 100118343

SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII ECHIPAMENTE MEDICALE_LD3

Data publicarii
15.07.24
Coduri CPV
50421000
Termenul limita pentru depunere:
21.08.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
Satu Mare
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile ce vor fi prestate sunt: Revizie anuala/semestriala , in functie de recomandarile producatorilor, cu emitere de Buletin de verificare; Service lunar; Interventie la orice solicitare a autoritatii contractante; La cererea autoritatii contractante prestatorul va elibera “Aviz de casare” gratuit la echipamentele ce fac obiectul acordului cadru, daca sunt intrunite conditiile si sunt respectate norm...
Serviciile ce vor fi prestate sunt: Revizie anuala/semestriala , in functie de recomandarile producatorilor, cu emitere de Buletin de verificare; Service lunar; Interventie la orice solicitare a autoritatii contractante; La cererea autoritatii contractante prestatorul va elibera “Aviz de casare” gratuit la echipamentele ce fac obiectul acordului cadru, daca sunt intrunite conditiile si sunt respectate normele in vigoare.Prin achizitionarea acestor servicii, autoritatea contractanta doreste sa raspunda necesitatilor identificate in cadrul spitalului.Prin atribuirea contractelor, autoritatea contractanta urmareste buna functionare a echipamentelor medicale din dotarea spitalului.Luand in considerare obiectul prezentei achizitii precum si valoarea estimata totala a serviciilor de intretinere si reparatii ce se vor scoate la procedura, valoare estimata totala ce depaseste pragul de la Art 7, alin 1, lit c) din Legea 98/2016, se va organiza procedura de Licitatie deschisa, astfel incat se poate considera ca avem un grad inalt de complexitate.Denumirea loturilor, cantitatile minime si maxime sunt precizate in Anexa la Strategia de Contractare si in Caietul de sarcini/ ANEXA 1 Este utila incheierea unor acorduri-cadru, cu cantitati minime si maxime, intrucat nu pot fi estimate la momentul intocmirii caietului de sarcini, cantitati fixe ci doar cantitati minime si maxime. Autoritatea contractanta utilizeaza impartirea pe loturi a contractului.Frecventa CS: lunar sau o data la 3 luni in functie de necesitatile ce pot sa apara.AC: Pentru fiecare lot in parte, cant est min si cant est max in conformitate cu prevederile din Anexa 1 la caietul de sarcini ;CS: Pentru fiecare lot in parte, cant est min si cant est max in conformitate cu prevederile din Anexa 1 la caietul de sarcini;CS: Pentru fiecare lot in parte, val est min si max a unui CS in conformitate cu prevederile din Anexa 1 la caietul de sarcini. Pentru fiecare lot in parte, Cantitatea celui mai mare contract subsecvent = cantitatea maxima pe 3 luni in conformitate cu prevederile din Anexa 1 la caietul de sarcini.Achizitorul nu se obligă a achizitiona nici cantitatea minima nici cea maxima pe parcursul acordului-cadru, specificata in anexa. Cantitatea ce se preconizeaza a fi achizitionata pe parcursul acordului-cadru si specificata in documentatia de atribuire va fi achizitionata in functie de existenta fondurilor alocate cu aceasta destinatie si de necesitatile autoritatii contractante.Spitalul Judeţean de Urgenţă Satu Mare îşi rezervă dreptul de a redimensiona cantitatea de servicii contractată în funcţie de resursele alocate şi necesităţile spitalului, iar furnizorul acceptă necondiţionat modificările solicitate fără ca acestea să implice modificări de preţuri sau alte condiţii stabilite prin contract. In cazuri temeinic justificate, daca activitatea medicala o cere, avand la baza un referat aprobat de conducerea spitalului, cantitatea maxima prevazuta a acordului cadru pentru produsele de care este nevoie poate fi depasita conform legii.Denumirea loturilor, cantitatile minime si maxime sunt precizate in Anexa la Strategia de Contractare si Anexa 1 la Caietul de sarcini .Autoritatea contractanta utilizeaza modalitati speciale de atribuire a contractului, respectiv se va incheia un acord-cadru conform art.9 alin.(3) lit.b) din HG 395/2016, iar ulterior contracte subsecvente in functie de necesitati si resursele financiare existente, intrucat nu pot fi estimate la momentul intocmirii caietului de sarcini, cantitati fixe ci doar cantitati minime si maxime. Termenul limita in care AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari /informatii suplimentare va fi a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor conform art.160 coraborat cu art.161 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu