Intretinerea tehnica: Se va executa sub forma operatiunilor de intretinere curenta si reviziilor tehnice periodice, cu intocmirea unui raport scris, precum si dupa caz emiterea unui buletin de verificare. Reviziile tehnice periodice vor cuprinde operatiunile: -verificarea si reglarea partilor mecanice in miscare -eliminarea jocurilor la partile mecanice -curatarea si gresarea partilor mecanice aflate in miscare -verificarea...
Intretinerea tehnica: Se va executa sub forma operatiunilor de intretinere curenta si reviziilor tehnice periodice, cu intocmirea unui raport scris, precum si dupa caz emiterea unui buletin de verificare. Reviziile tehnice periodice vor cuprinde operatiunile: -verificarea si reglarea partilor mecanice in miscare -eliminarea jocurilor la partile mecanice -curatarea si gresarea partilor mecanice aflate in miscare -verificarea tensiunilor de alimentare -verificarea conexiunilor electrice -verificarea cablurilor de masa -curatarea placilor electronice ( daca este cazul), precum si a altor componente -verificarea functionarii motoarelor -verificarea ventilatoarelor, pompelor -verificarea componentelor pneumatice ( daca este cazul) -reglari, ajustari, calibrari, asigurarea calitatii -analiza fisierelor de erori inregistrate pe parcursul utilizarii si implementarea masurilor pentru evitarea lor si/sau inlaturarea cauzelor de eroare; -testarea finala impreuna cu personalul utilizator, intocmirea si semnarea documentelor care atesta operatiunile executate si starea tehnica a aparatului. Personalul utilizator va verifica inclusiv parametrii de securitate si performanta privind utilizarea ascensorului pentru scopul propus. In urma reviziilor tehnice periodice se vor intocmi rapoarte scrise. Data efectuarii reviziilor va fi programata de comun acord cu beneficiarul. Periodicitatea operatiunilor de revizie tehnica se va stabili in conformitate cu instructiunile tehnice a fiecarui ascensor si cu normativele in vigoare. Este obligaroriu sa se faca o revizie tehnica la fiecare aparat din lista, cel putin odata pe an. Reparatii - vor cuprinde urmatoarele operatiuni: -diagnosticare defect la solicitarea beneficiarului in numar si volum orar nelimitat; -reparatie la solicitarea beneficiarului in numar si volum orar nelimitat; -demontare, montare, punere in functiune parti componente si piese de schimb ale echipamentului, ca urmare a unei constatari -reglaje si testari dupa fiecare interventie (cu sau fara inlocuire de componente) conform documentatiei tehnice; -completare raport de service dupa fiecare interventie in care se specifica data si ora sosirii la solicitare, manopera efectuata, piesele de schimb necesare sau folosite, starea aparatului la sfarsitul interventiei. Fiecare raport de service va fi semnat de catre Autoritatea Contractanta care va pastra un exemplar; -consemnarea in raport de service a eventualelor piese de schimb necesare rezolvarii defectiunilor sistemului (fie si constatate in timpul reviziei). Timp de interventie Efectuarea interventiilor se va face in max 4 ore de la solicitare pentru depanarea ascensorului, inclusiv in weekend si sarbatori legale. Ofertantul va indica un numar de telefon care sa fie disponibil permanent, pentru sesizarile in ceea ce priveste functionarea ascensorului.