Feedback
I.D.: 30106628

Servicii de intretinere si reparatii a sistemului de iluminat public din municipiul Petrosani, judetul Hunedoara.

Data publicarii
09.08.18 Exista 150.610 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50232100-1
Pretul estimativ:
195.468,95 RON - 195.468,95 RON
195.468,95 RON - 195.468,95 RON
195.468,95 RON - 195.468,95 RON
 
 
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin atribuirea acordului-cadru, autoritatea contractanta intentioneaza sa incheie contractul cu un singur operator economic care sa presteze servicii de intretinere si reparatii pentru mentinerea in stare de functionare a sistemului de iluminat public. Contractele subsecvente ce urmeaza sa fie atribuite, au ca obiect aceleasi prestatii ca si acordul-cadru, necesare in vederea intretinerii si reparatiilor pentru mentiner...
Prin atribuirea acordului-cadru, autoritatea contractanta intentioneaza sa incheie contractul cu un singur operator economic care sa presteze servicii de intretinere si reparatii pentru mentinerea in stare de functionare a sistemului de iluminat public. Contractele subsecvente ce urmeaza sa fie atribuite, au ca obiect aceleasi prestatii ca si acordul-cadru, necesare in vederea intretinerii si reparatiilor pentru mentinerea in stare de functionare a sistemului de iluminat public. 1.Tip de acord-cadru: acord - cadru cu un singur operator economic. 2.Durata acordului-cadru: 12 luni. 3.Tipurile si cantitatile sunt conform ANEXELOR 1, 2, 3 si 4 la Caietul de sarcini. 4.Nivelul maxim si minim ce se poate achizitiona prin acordul-cadru: conform cu cerintele caietului de sarcini (ANEXA 1 si ANEXA 2). 5.Nivelul maxim si minim al cantitatii de servicii care poate face obiectul unui contract subsecvent: conform cu cerintele Caietului de sarcini (ANEXA 3 si ANEXA 4). Valoarea estimata a acordului-cadru de servicii este de 195.468,95 lei fara TVA. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 153.701,29 lei fara TVA. Valoarea estimata fara TVA: 195.468,95 lei fara TVA .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu