Feedback
I.D.: 40155668

Servicii de intretinere si reparatii 01.01.2019-31.12.2019

Data publicarii
11.12.18 Exista 258.768 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50313000-2
Pretul estimativ:
8.788,00 RON - 8.788,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de intretinere si reparatii perioada 01.01.2019 - 31.12.2019, dupa cum urmeaza: -Revizie lunara 2 echipamente DUPLO DP460H -Revizie trimestriala 1 buc echipament brosat DUPLO DP200
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii reparare si intretinere a perifericelor informatice pentru perioada 01.01.2019-31.12.2019  
Furnizare gaze naturale pentru perioada 01.01.2019 - 31.12.2019 07.12.18
Servicii de interconexiune privind apelurile de la posturile telefonice fixe cu numere de interior din Palatul Parlamentului catre reteaua de telefonie Orange pentru perioada 01.01.2019 - 31.12.2019  
Servicii de interconexiune pentru apelurile de la posturile telefonice fixe cu numere de interior din Palatul Parlamentului către reţeaua de telefonie Vodafone, pentru perioada 01.01.2019 – 31.12.2019  
Contract de furnizare publicatii romanesti si publicatii straine pentru anul 2019  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanta, garantie si suport pentru echipamentele retelei de date a ANCOM  
Achizitie publicatii periodice straine achizitionate prin abonament pentru perioada 01.01.2019-31.12.2019, necesare Bibliotecii Facultatii de Medicina Veterinara Bucuresti 03.04.19
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect achizitia de licente software Microsoft, prin inchiriere, pentru asigurarea legalitatii utilizarii produselor software utilizate in ANCOM (cod CPV: 48517000-5) conform specificatiilor tehnice din Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de asistență tehnică informatică — suport Oracle (cod CPV: 72611000-6) conform specificațiilor tehnice din Secțiunea 2: Caietul de sarcini.  
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)” (cod CPV: 71356300-1), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Număr de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă: 14751237201833SO. 02.10.18