Serviciile care constituie obiectul contractului sunt servicii de asigurare a întreţinerii şi reparării copiatoarelor care fac obiectul contractului, după cum urmează:
- Schimbarea consumabilelor şi a pieselor de schimb, întreţinerea şi repararea, prin aceasta înţelegându-se:
a.verificarea lunară a parametrilor de funcţionare şi, în cazul constatării unei nefuncţionalităţi: constatarea deficienţei (efectului) şi stabilire...
Serviciile care constituie obiectul contractului sunt servicii de asigurare a întreţinerii şi reparării copiatoarelor care fac obiectul contractului, după cum urmează:
- Schimbarea consumabilelor şi a pieselor de schimb, întreţinerea şi repararea, prin aceasta înţelegându-se:
a.verificarea lunară a parametrilor de funcţionare şi, în cazul constatării unei nefuncţionalităţi: constatarea deficienţei (efectului) şi stabilirea cauzei (piesă sau consumabil defect); înlăturarea cauzei şi, implicit, a efectului;
b.efectuarea intervenţiilor curente pentru reparaţii mecanice, electrice, electronice, soft sau de altă natură;
c.furnizarea de către prestator a pieselor de schimb numai originale OEM;
d.furnizarea de către prestator a pieselor considerate a fi consumabile, specifice fiecărui echipament cu excepţia capselor acolo unde este cazul, numai originale OEM;
e.furnizarea materialelor consumabile curente, cu excepţia hârtiei şi a capselor acolo unde este cazul, numai originale OEM.
f.copiile efectuate cu prilejul intervenţiilor efectuate de ofertant nu vor fi facturate beneficiarului;
g.instruirea a trei operatori fără costuri suplimentare;
h.prestatorul are obligaţia să asigure materiale de calitate, aparatura necesară efectuarii intervenţiilor şi să folosească personal calificat autorizat;
i. prestatorul are obligaţia să raspundă pentru degradarea, distrugerea sau dispariţia bunurilor asupra cărora execută intervenţii;
j. prestatorul are obligaţia să prezinte beneficiarului, după fiecare intervenţie un raport de service în care să descrie în mod explicit, operaţiunile efectuate şi piesele de schimb folosite şi să efectueze citirea periodică a contoarelor , prilej cu care va fi efectuată şi operaţiunea de întreţinere.
- Timpul de răspuns la solicitările autorităţii contractante privind nefuncţionarea sau livrarea de consumabile şi piese de schimb nu va depăşi 4 ore din momentul primirii solicitării.
- Remedierea oricărei defecţiuni nu va depăşi 2 (două) zile lucrătoare din momentul solicitării remedierii.
- În cazul în care nu se poate remedia deficienţa în termenul menţionat, prestatorul va înlocui echipamentul defect cu unul similar, suficient beneficiarului pentru desfăşurarea activităţii normale pe perioada remedierii, începând cu prima zi de la stabilirea naturii defecţiunii şi a duratei de remediere sau va prelua volumul de lucru al beneficiarului până la remedierea deficienţei, în aceleaşi condiţii de preţ.
- Pentru copiatoarele care fac obiectul contractului, se asigură furnizarea de către prestator a tuturor consumabilelor şi a pieselor considerate a fi consumabile originale OEM.
- Prin solicitarea de servicii în sistemul “service total" se înţelege că preţul/pagină ofertat include toate cheltuielile posibile a fi necesare pentru repararea, întreţinerea şi asigurarea tuturor consumabilelor şi pieselor considerate consumabile pentru fiecare din echipamente.
- Prin servicii în sistemul “service total" se înţelege că preţul/pagină ofertat include toate cheltuielile posibile a fi necesare pentru repararea, întreţinerea şi asigurarea tuturor consumabilelor şi pieselor considerate consumabile pentru fiecare din echipamente.
- Pentru evenimente speciale prestatorul va menţine la dispoziţia autorităţii contractante personal tehnic (minim o persoană) care să răspundă prompt la solicitările de asistenţă tehnică şi service ale autorităţii contractante.
- La aceste evenimente autoritatea contractantă va notifica situaţiile ce impun asistenţă tehnică şi service în cel mai scurt timp, iar prestatorul va asigura personal tehnic în maximum 60 minute:
• Sesiune Examene cu studenţii;
• Examen admitere;
• Examen rezidenţiat.
• Termen de livrare 60 minute.
Cantităţile maxime de printuri (anuale) care fac obiectul achiziţiei:
- Copiator color Konica Minolta AccurioPrint C3070L: 120.000 printuri A4 color şi 24.000 printuri A4 alb negru;
- Copiator alb negru Konica Minolta Bizhub PRO 1100: 1.200.000 printuri A4 alb negru;