Feedback
I.D.: 91646257

SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE ECHIPAMENTE XEROX (SERVICE TOTAL) UMF IASI

Data publicarii
12.01.24 Exista 177.265 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50313200-4
Termenul limita pentru depunere:
18.01.24 13:00
Pretul estimativ:
210.001,00 RON - 210.001,00 RON
Documente participare:
  1. 20240112_Caiet de sarcini_Model oferta_Proiect contract_Service echipamente Xerox.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului: Servicii de întreţinere şi reparare în sistem "service total" (full service) a 128 echipamente Xerox din patrimoniul Universităţii de Medicină şi Farmacie "Grigore T. Popa" din Iaşi. Serviciile includ întreţinerea şi repararea echipamentelor, verificarea lunară a parametrilor de funcţionare, efectuarea intervenţiilor curente, furnizarea pieselor şi a consumabilelor originale OEM etc. Prin solicitare...
Obiectul contractului: Servicii de întreţinere şi reparare în sistem "service total" (full service) a 128 echipamente Xerox din patrimoniul Universităţii de Medicină şi Farmacie "Grigore T. Popa" din Iaşi. Serviciile includ întreţinerea şi repararea echipamentelor, verificarea lunară a parametrilor de funcţionare, efectuarea intervenţiilor curente, furnizarea pieselor şi a consumabilelor originale OEM etc. Prin solicitarea de servicii în sistemul “service total" trebuie să se înţeleagă că preţul/pag. ofertat include toate cheltuielile posibile a fi necesare pentru repararea, întreţinerea şi asigurarea tuturor consumabilelor şi pieselor considerate consumabile pentru fiecare din echipamente, respectiv a componentelor cu care au fost livrate la momentul cumpărării (cu excepţia capselor acolo unde este cazul şi a hârtiei) numai originale OEM. Timpul de răspuns la solicitările autorităţii contractante privind nefuncţionarea sau livrarea de consumabile nu va depăşi 6 ore din momentul primirii solicitării. Remedierea oricărei defecţiuni nu va depăşi 2 (două) zile lucrătoare din momentul solicitării remedierii. Tipul de echipamentele şi cantităţile maxime de printuri sunt specificate în caietul de sarcini. Autoritatea contractantă nu îşi asumă obligaţia de a efectua numărul de printuri la nivelul cantităţilor maxime prevăzute în contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu