Feedback
I.D.: 76737205

SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE ECHIPAMENTE XEROX (SERVICE TOTAL) UMF IASI

Data publicarii
22.12.22 Exista 94.127 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50313200-4
Termenul limita pentru depunere:
29.12.22
Pretul estimativ:
199.442,92 RON - 199.442,92 RON
Documente participare:
  1. 20221222_Caiet de sarcini model oferta proiect contract servicii intretinere echipamente Xerox.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului: Servicii de întreţinere şi reparare în sistem "service total" (full service) a 126 echipamente Xerox din dotarea Universităţii de Medicină şi Farmacie "Grigore T. Popa" din Iaşi. Echipamente: Xerox WorkCentre 3335 (40 buc.); Xerox WorkCentre 3345V-DNI (49 buc.); Xerox WorkCentre 3655iX (1 buc.) Xerox VersaLink C405V-DN (4 buc.); Xerox WorkCentre 5230A (1 buc.); Xerox WorkCentre 5325 (3 buc.); Xerox Wo...
Obiectul contractului: Servicii de întreţinere şi reparare în sistem "service total" (full service) a 126 echipamente Xerox din dotarea Universităţii de Medicină şi Farmacie "Grigore T. Popa" din Iaşi. Echipamente: Xerox WorkCentre 3335 (40 buc.); Xerox WorkCentre 3345V-DNI (49 buc.); Xerox WorkCentre 3655iX (1 buc.) Xerox VersaLink C405V-DN (4 buc.); Xerox WorkCentre 5230A (1 buc.); Xerox WorkCentre 5325 (3 buc.); Xerox WorkCentre 5330 (1 buc.); VersaLink B7030 (17 buc.);VersaLink B7035 (2 buc.); VersaLink C7030 (7 buc.); AltaLink C8045 (1 buc.) Serviciile includ întreţinerea şi repararea echipamentelor, verificarea lunară a parametrilor de funcţionare, efectuarea intervenţiilor curente, furnizarea pieselor şi a consumabilelor originale OEM etc. Prin solicitarea de servicii în sistemul “service total" trebuie să se înţeleagă că preţul/pag. ofertat include toate cheltuielile posibile a fi necesare pentru repararea, întreţinerea şi asigurarea tuturor consumabilelor şi pieselor considerate consumabile pentru fiecare din echipamente, respectiv a componentelor cu care au fost livrate la momentul cumpărării. Timpul de răspuns la solicitările autorităţii contractante privind nefuncţionarea sau livrarea de consumabile nu va depăşi 6 ore din momentul primirii solicitării. Remedierea oricărei defecţiuni nu va depăşi 2 (două) zile lucrătoare din momentul solicitării remedierii. Cantităţile maxime de printuri estimate pentru o perioadă de 12 luni pe tipuri de echipamente sunt prezentate în caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu