Servicii de intretinere si reparare echipamente informatice (calculatoare-60 buc, imprimante-60 buc, server HP – 1 buc, retea voce-date cu 60 porturi), instalatie telefonie interna si fax (centrala telefonica Siemens cu 40 de posturi fixe)
1. Prestarea serviciilor de intretinere si reparare a echipamentelor prin revizii periodice, precum si ori de cate ori apare o defectiune, in vederea asigurarii bunei functionari a acest...
Servicii de intretinere si reparare echipamente informatice (calculatoare-60 buc, imprimante-60 buc, server HP – 1 buc, retea voce-date cu 60 porturi), instalatie telefonie interna si fax (centrala telefonica Siemens cu 40 de posturi fixe)
1. Prestarea serviciilor de intretinere si reparare a echipamentelor prin revizii periodice, precum si ori de cate ori apare o defectiune, in vederea asigurarii bunei functionari a acestora.
2. Revizia periodica se efectueaza lunar, la sediul beneficiarului si va consta in principal in efectuarea serviciilor de intretinere preventiva.
3. Timpul de raspuns la solicitare este de 4 ore de la primirea sesizarii, iar timpul de rezolvare este de 24 de ore de la constatarea defectiunii.
4. Remedierea defectelor aparute se executa la sediul beneficiarului cu aparatura specializata si personal calificat; in cazul in care remedierea defectului presupune folosirea de aparatura de service, echipamentul defect va fi transportat de prestator pe cheltuiala sa, la sediul sau; prestatorul este pe deplin responsabil in legatura cu echipamentul pe perioada cat se afla in sediul acestuia, pana la restituirea catre achizitor.
5. Cheltuielile de transport sunt incluse in tariful serviciilor de revizie periodica.
6. In cazul in care este necesara inlocuirea unor piese uzate sau defecte se vor utiliza piese/componente noi, manopera inlocuirii acestora fiind gratuita, achizitorul achitand doar contravaloarea lor; componentele defecte si piesele inlocuite se vor preda achizitorului pe baza de proces verbal, iar asigurarea pieselor de schimb si cheltuielile de transport cad in sarcina prestatorului.
Piesele uzate sau defecte vor fi stabilite de reprezentantul prestatorului si responsabilul de service al achizitorului, iar rezultatul va fi consemnat intr-un proces-verbal semnat de acestia.
7. Garantia pieselor de schimb inlocuite se va acorda in conformitate cu legislatia in vigoare (cel putin 12 luni). Perioada de garantie acordata serviciilor va fi de minim 6 (sase) luni de la efectuarea acestora.