Feedback
I.D.: 15660055

Servicii de intretinere si reparare copiatoare, furnizare piese de schimb, tonere si developere

Data publicarii
21.10.16 Exista 1.021.602 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125120-8
Termenul limita pentru depunere:
07.11.16
Pretul estimativ:
152.501,00 RON
Documente participare:
  1. 7-394500.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile vor contine: A. Intretinere – prestatorul va efectua: revizia generala a fiecarui aparat care trebuie efectuata in maxim 15 zile de la data incheierii contractului si va cuprinde: •curatirea generala a aparatelor de copiat; •testare generala a aparatelor pentru verificarea parametrilor functionali si daca este cazul, luarea de masuri urgente pentru aducerea acestora la valorile nominale de functionare. In urma a...
Serviciile vor contine: A. Intretinere – prestatorul va efectua: revizia generala a fiecarui aparat care trebuie efectuata in maxim 15 zile de la data incheierii contractului si va cuprinde: •curatirea generala a aparatelor de copiat; •testare generala a aparatelor pentru verificarea parametrilor functionali si daca este cazul, luarea de masuri urgente pentru aducerea acestora la valorile nominale de functionare. In urma acestei revizii, furnizorul va prezenta un raport detaliat privind starea echipamentelor. Revizia generala a aparatelor nu se va factura separat, aceasta va fi inclusa în pretul reviziei lunare. -revizia tehnica lunara la toate copiatoarele indicate în Anexa 1, care va consta în: •curatarea aparatelor de praf sau alte impuritati; •ungerea mecanismelor; •verificarea gradului de uzura a pieselor principale; •efectuarea testelor de functionare; In urma reviziilor tehnice lunare, furnizorul va întocmii o Fisa de service, în care va specifica aparatul la care a avut loc interventia ( tipul aparatului si locatia acestuia), starea echipamentului si piesele ce urmeaza a fi înlocuite sau au fost înlocuite din revizia curenta. Fisa va avea numele în clar si semnatura beneficiarului si data interventiei. B. Reparatii – prestatorul va efectua: -interventii la cererea beneficiarului, intre perioadele de revizie lunara, ori de cate ori este necesar, pentru repunerea în functiune a aparatului, în cazul defectarii sau functionarii improprii; -remedierea de urgenta a defectiunilor survenite,(timpul de interventie sa fie de maxim 24 de ore din momentul sesizarii); -întocmirea unei Fise de reparatie pentru orice sesizare venita de la beneficiar, fisa ce va contine sesizarea propriu – zisa a reprezentantului beneficiarului, constatarea furnizorului, solutiile de remediere, remedierea si predarea catre beneficiar a echipamentului în buna stare de functionare, sub semnatura ambelor parti. -in cazul in care unul dintre echipamente este defect, iar repararea lui dureaza mai mult de 3 zile din momentul sesizarii de catre beneficiar, prestatorul va inlocui echipamentul defect cu unul cu parametrii tehnici similari celui defect, pentru toata durata reparatiei. -Manopera aferenta reparatiilor este inclusa în pretul reviziei lunare
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Servicii de întreţinere, reparaţii, furnizare piese de schimb pentru instalaţii de climatizare şi refrigerare, ventilaţie, termice (inclusiv punct termic propriu), sanitare, precum şi aparate şi echipamente componente instalaţiilor" ce deservesc imobilul situat în bd. Unirii nr. 22, sector 3, Bucureşti,,  
"Acord cadru servicii de întreţinere preventivă, revizie generală, reparaţii şi intervenţii pentru instalaţii de ridicat, inclusiv piese de schimb aparţinând Universităţii din Bucureşti"  
"ÎNTREŢINERE, VERIFICARE TEHNICĂ ŞI REPARAŢII ECHIPAMENTE ŞI INSTALAŢII ALE CENTRALELOR TERMICE CARE DESERVESC SPAŢIILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT ŞI CAZARE ALE UMF “CAROL DAVILA" BUCUREŞTI"  
"LUCRĂRI DE REPARAŢII, ÎNTREŢINERE ŞI VERIFICARE TEHNICĂ ECHIPAMENTE ŞI INSTALAŢII ALE CENTRALELOR TERMICE CARE DESERVESC SPAŢIILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT ŞI CAZARE ALE U.M.F. “CAROL DAVILA" DIN BUCUREŞTI"  
Servicii de verificări tehnice periodice, reparatii si intretinerea imprimantelor, copiatoarelor si videoproiectoarelor 20.04.18
Studiu de piata privind achiziţionarea de servicii de întreţinere şi asigurarea exploatării permanente a punctului termic şi a staţiilor de pompare ce deservesc sediile Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale şi al Bibliotecii Naţionale a României prin încheierea unui acord-cadru pe 4 ani 14.09.18
Contract/comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparatii la chiller-ul montat la sediul OJCT din str. Vasile Lupu, nr. 9. 08.06.23
Contract servicii revizie, reparatii si inlocuire piese defecte la sisteme de alarmare aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. 24.04.18
Servicii de mentenanta si reparatii imprimante, copiatoare, multifunctionale, faxuri.  
SERVICII INTRETINERE LUNARA ASCENSOR