Serviciile vor contine:
A. Intretinere – prestatorul va efectua: revizia generala a fiecarui aparat care trebuie efectuata in maxim 15 zile de la data incheierii contractului si va cuprinde:
•curatirea generala a aparatelor de copiat;
•testare generala a aparatelor pentru verificarea parametrilor functionali si daca este cazul, luarea de masuri urgente pentru aducerea acestora la valorile nominale de functionare.
In urma a...
Serviciile vor contine:
A. Intretinere – prestatorul va efectua: revizia generala a fiecarui aparat care trebuie efectuata in maxim 15 zile de la data incheierii contractului si va cuprinde:
•curatirea generala a aparatelor de copiat;
•testare generala a aparatelor pentru verificarea parametrilor functionali si daca este cazul, luarea de masuri urgente pentru aducerea acestora la valorile nominale de functionare.
In urma acestei revizii, furnizorul va prezenta un raport detaliat privind starea echipamentelor.
Revizia generala a aparatelor nu se va factura separat, aceasta va fi inclusa în pretul reviziei lunare.
-revizia tehnica lunara la toate copiatoarele indicate în Anexa 1, care va consta în:
•curatarea aparatelor de praf sau alte impuritati;
•ungerea mecanismelor;
•verificarea gradului de uzura a pieselor principale;
•efectuarea testelor de functionare;
In urma reviziilor tehnice lunare, furnizorul va întocmii o Fisa de service, în care va specifica aparatul la care a avut loc interventia ( tipul aparatului si locatia acestuia), starea echipamentului si piesele ce urmeaza a fi înlocuite sau au fost înlocuite din revizia curenta.
Fisa va avea numele în clar si semnatura beneficiarului si data interventiei.
B. Reparatii – prestatorul va efectua:
-interventii la cererea beneficiarului, intre perioadele de revizie lunara, ori de cate ori este necesar, pentru repunerea în functiune a aparatului, în cazul defectarii sau functionarii improprii;
-remedierea de urgenta a defectiunilor survenite,(timpul de interventie sa fie de maxim 24 de ore din momentul sesizarii);
-întocmirea unei Fise de reparatie pentru orice sesizare venita de la beneficiar, fisa ce va contine sesizarea propriu – zisa a reprezentantului beneficiarului, constatarea furnizorului, solutiile de remediere, remedierea si predarea catre beneficiar a echipamentului în buna stare de functionare, sub semnatura ambelor parti.
-in cazul in care unul dintre echipamente este defect, iar repararea lui dureaza mai mult de 3 zile din momentul sesizarii de catre beneficiar, prestatorul va inlocui echipamentul defect cu unul cu parametrii tehnici similari celui defect, pentru toata durata reparatiei.
-Manopera aferenta reparatiilor este inclusa în pretul reviziei lunare