Feedback
I.D.: 52796673

Servicii de intretinere si reparare a sistemelor de securitate sediu INS

Data publicarii
18.12.20 Exista 763.124 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50343000-1 50610000-4
Pretul estimativ:
47.400,00 RON - 47.400,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de intretinere si reparare a sistemelor de securitate sediu INS, pentru anul 2021 (01.01.2021 - 31.12.2021). Serviciile se vor efectua lunar, respectand caietul de sarcini atasat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Service imprimante şi copiatoare ieşite din garanţie, pentru anul 2021  
Servicii de reparare si intretinere ascensoare sediu INS, pentru anul 2021  
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparare a sistemelor de securitate de la sediul Direcţiei Regionale Cluj şi de la sediile oficiilor judeţene 17.06.21
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă şi suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio 22.09.20
Servicii de întreţinere şi reparare a sistemelor de securitate din dotarea INS  
Serviciile de întreţinere şi reparare a sistemelor de securitate din sediul INS  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanță și suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanță și suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio  
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing) 02.09.20
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect achiziţia de licenţe software Microsoft, prin închiriere, pentru asigurarea legalităţii utilizării produselor software utilizate in ANCOM (cod CPV: 48517000-5)