1. Supravegherea permanenta a ascensoarelor si efectuarea urmatoarelor tipuri de lucrari.
• Revizie tehnica lunara si intocmire proces-verbal constatare privind starea de functionare a ascensoarelor.
• Revizie tehnica si reparatie curenta (Rc) anuala, contra cost, conform procesului-verbal de constatare, devizelor intocmite de prestator si avizate de beneficiar.
• Revizie tehnica anuala, in vederea autorizarii ISCIR a as...
1. Supravegherea permanenta a ascensoarelor si efectuarea urmatoarelor tipuri de lucrari.
• Revizie tehnica lunara si intocmire proces-verbal constatare privind starea de functionare a ascensoarelor.
• Revizie tehnica si reparatie curenta (Rc) anuala, contra cost, conform procesului-verbal de constatare, devizelor intocmite de prestator si avizate de beneficiar.
• Revizie tehnica anuala, in vederea autorizarii ISCIR a ascensoarelor, conform prescriptiilor tehnice ISCIR.
• Reparatii curente accidentale, contra cost, conform procesului-verbal de constatare si a devizelor intocmite de prestator si avizate de beneficiar. Procesele verbale de constatare si devizele de reparatii trebuie intocmite si predate la beneficiar in max. 24 ore de la data constatarii defectului.
2. Sa completeze registrul de supraveghere ascensoare conform prescriptiilor tehnice ISCIR.
3. Sa dispuna de o persoana autorizata la RSVTI care sa reprezinte spitalul in relatia cu CNCIR Iasi, la autorizarea anuala a ascensoarelor si sa avizeze autorizarea anuala a liftierilor, existenti in cadrul spitalului.
4. In urma efectuarii autorizarii periodice ISCIR a ascensoarelor, sa preia documentele intocmite de catre inspectorul ISCIR (cartea ascensorului cu procesul verbal de autorizare periodica) si sa le predea beneficiarului..
5. În cazul funcţionării necorespunzătoare sau în cazul opririi instalaţiilor de lift între orele 7...19 – intervenţia în maxim o oră din momentul anunţării telefonice, iar după ora 19 – în dimineaţa zilei următoare începând cu ora 7, din momentul anunţării telefonice.
6. Intervenţia operativă în maxim 30 minute din momentul anunţării telefonice în cazul în care liftul s-a oprit cu persoane între etaje.
7. Punerea la dispozitie a nr de telefon pentru anunţarea deranjamentelor, la orice oră, la sediul prestatorului, accesibil la telefoanele