Feedback
I.D.: 81898707

SERVICII DE INTRETINERE SI DE REPARARE

Data publicarii
11.05.23 Exista 366.916 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50700000-2
Termenul limita pentru depunere:
25.05.23
Pretul estimativ:
322.937,32 RON - 479.970,28 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 11.05.23 Publicat la 23.05.23
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de servicii de intretinere si de reparare conform caietului de sarcini, aferente sediului INML, pentru o suprafata de 18.274 mp si o curte de 11.671 mp, pentru anul 2023 (de la semnarea contractului si pana la 31.12.2023, cu posibilitate de prelungire de cel mult 4 luni in anul 2024, cu conditia existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Programul de lucru al echipei prestatoare (8 persoane) ...
Achizitia de servicii de intretinere si de reparare conform caietului de sarcini, aferente sediului INML, pentru o suprafata de 18.274 mp si o curte de 11.671 mp, pentru anul 2023 (de la semnarea contractului si pana la 31.12.2023, cu posibilitate de prelungire de cel mult 4 luni in anul 2024, cu conditia existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Programul de lucru al echipei prestatoare (8 persoane) este de 5 zile/saptamana, 8 ore/zi (de la 07:00 la 15:00), corelat cu programul de lucru al beneficiarului. Pe durata perioadei de valabilitate a Contractului, in situaţii de urgenţă, cu caracter imprevizibil, ce nu implică amanare, autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a solicita prestatorului intervenţia imediată, în afara orelor de program sau in zilele de sarbatoare legala, în vederea prevenirii promte sau limitarii pagubelor produse la sediul autorităţii sau pentru a remedia o defecţiune ce împiedică derularea optimă activătăţii INML. In situaţia descrisa anterior, se poate suplimenta numarul orelor cu cel mult 300 de ore, fără necesitatea organizarii unei noi proceduri de atribuire, fără a afecta caracterul general al contractului. Pentru plata serviciilor prestate în cazul suplimentării cu 300 de ore, in situaţii de urgenţă, cu caracter imprevizibil, ce nu implică amanare, se vor utiliza tarifele/oră aferente fiecărei categorii de personal astfel cum sunt menţionate în oferta prestatorului, corespunzător cu timpul prestat pentru remedierea situaţiei de urgenţă apărute.In cazul schimbarii, pe parcursul derularii contractului, a centralei telefonice cu una performanta, ce nu mai necesita interventia telefonistului, obiectul contractului se va reduce prin eliminarea postului de telefonist. Modificarea contractuală va interveni prin act aditional, in urma unei notificari transmise de "Beneficiar", daca va fi cazul. Evaluarea ofertelor se va raporta la valoarea minima a intervalului, fara cele 300 ore suplimentare in situaţii de urgenţă, cu caracter imprevizibil, ce nu implică amanare, (valabila pentru contractul initial incheiat pana la data de 31.12.2023) Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 3 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu