Feedback
I.D.: 39559483

SERVICII DE INTRETINERE, REVIZIE, REPARATII A SISTEMULUI DE SEMAFORIZARE IN MUNICIPIUL PLOIESTI

Data publicarii
05.11.19 Exista 186.673 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50232200-2
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se achizitioneaza de servicii de intretinere, revizie, reparatii a sistemului de semaforizare, conform cerintelor Caietului de sarcini, constand in principal in prestarea urmatoarelor servicii: - intretinerea periodica a sistemului de management al traficului; -verificarea starii retelei de cabluri de alimentare si date aferente sistemului de management al traficului; - verificarea functionarii corecte a programelor de ...
Se achizitioneaza de servicii de intretinere, revizie, reparatii a sistemului de semaforizare, conform cerintelor Caietului de sarcini, constand in principal in prestarea urmatoarelor servicii: - intretinerea periodica a sistemului de management al traficului; -verificarea starii retelei de cabluri de alimentare si date aferente sistemului de management al traficului; - verificarea functionarii corecte a programelor de semnalizare implementate in automatele de dirijare a circulatiei ; - constatarea/remedierea/repunerea in functiune a deranjamentelor aparute la sistemul de semaforizare. Modul de executare a acordului-cadru: fara reluarea competitiei; Calendarul estimativ si frecventa atribuirii contractelor subsecvente pe durata acordului-cadru: maxim 7 (sapte) contracte pe an; Cantitatile minime si maxime estimate ce ar putea fi solicitate de autoritatea contractanta pe durata acordului-cadru sunt prevazute in Anexa 1 la Caietul de sarcini; Cantitatile minime si maxime estimate de autoritatea contractanta ce ar putea face obiectul celui mai mare contract subsecvent ce se preconizeaza a fi atribuit pe durata Acordului Cadru se regasesc in Anexa 2 la Caietul de sarcini. Valoarea maxima estimata (fara TVA) a acordului-cadru: 1073284.03 lei; Valoarea maxima estimata (fara TVA) a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru: 681576.34 lei. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 15 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet, la solicitarile de clarificari inainte de data limita de transmitere a ofertelor in noul SEAP cu 10 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu