Servicii de intretinere, reparatii si inlocuire a pieselor defecte pentru echipamente de laborator – anexa 1:
LOT 1 – APARATURA INSTRUMENTALA
Descrierea serviciilor cuprinde:
A.Mentenanta preventiva
Prin serviciile de mentenanta preventiva se solicita efectuarea operatiilor obligatorii de mentenanta mentionate in anexa 2, care sunt necesare pentru asigurarea functionarii in conditii optime a echipamentelor de l...
Servicii de intretinere, reparatii si inlocuire a pieselor defecte pentru echipamente de laborator – anexa 1:
LOT 1 – APARATURA INSTRUMENTALA
Descrierea serviciilor cuprinde:
A.Mentenanta preventiva
Prin serviciile de mentenanta preventiva se solicita efectuarea operatiilor obligatorii de mentenanta mentionate in anexa 2, care sunt necesare pentru asigurarea functionarii in conditii optime a echipamentelor de laborator pe toata durata derularii contractului, cu respectarea frecventei din anexa 1; in mentenanta preventiva sunt incluse toate costurile necesare efectuarii acesteia (solutii de conditionare si curatare, solutii tampon de calibrare, solutii de PH de calibrare, solutii standard de calibrare, filtre etalon, manopera si transport.
B.Mentenanta corectiva:
In cadrul serviciilor de mentenanta corectiva se vor executa servicii de diagnosticare si remediere corecta a defectiunii intr-un interval de timp cat mai scurt.
Termenul maxim de interventie pentru diagnosticare este de 48 ore de la anuntarea defectului prin telefon, e-mail sau fax.
Daca este posibil defectiunea se remediaza pe loc.
Daca remedierea avariei necesita inlocuirea unor piese de schimb, se intocmeste proces verval de constatare in care se specifica aceste piese;
In baza procesului verbal de constatare a defectiunii se întocmeşte o ofertă de preţ pentru piesele de schimb care necesită înlocuire, manopera si transport, care va fi transmisă spre aprobare beneficiarului, in maxim 3 zile lucratoare de la efectuarea diagnosticarii;
Dupa diagnosticare, prestatorul va intocmi un deviz de reparatie pe care il va prezenta beneficiarului. Repararea, inlaturarea defectului si restabilirea parametrilor de functionare se va face in termen de maxim 5 zile lucratoare de la acceptarea devizului de reparatie de catre beneficiar, termen care se poate prelungi in cazul pieselor de import pana la livrarea acestora de catre producator, dar nu mai mult de 30 de zile.
Activitatea de reparaţie va fi documentată într-un raport de service în care se menţionează intervenţiile efectuate, timpul efectiv lucrat precum şi cauzele apariţiei defecţiunii.
Devizul de reparatie va cuprinde valoarea pieselor si subansamblelor inlocuite, valoare manopera si valoarea deplasarii personalului.
Piesele inlocuite in cadrul reparatiei trebuie sa fie noi, de la firma producatoare sau de la firmele agreate de producator, la cele mai mici preturi.Servicii de intretinere, reparatii si inlocuire a pieselor defecte pentru echipamente de laborator – anexa 1 LOT 2 – APARATURA TERMOSTATATA SI AUXILIARE
Descrierea serviciilor cuprinde:
A.Mentenanta preventiva
Prin serviciile de mentenanta preventiva se solicita efectuarea operatiilor obligatorii de mentenanta mentionate in anexa 2, care sunt necesare pentru asigurarea functionarii in conditii optime a echipamentelor de laborator pe toata durata derularii contractului, cu respectarea frecventei din anexa 1; in mentenanta preventiva sunt incluse toate costurile necesare efectuarii acesteia (solutii de conditionare si curatare, solutii tampon de calibrare, solutii de PH de calibrare, solutii standard de calibrare, filtre etalon, manopera si transport.
B.Mentenanta corectiva:
In cadrul serviciilor de mentenanta corectiva se vor executa servicii de diagnosticare si remediere corecta a defectiunii intr-un interval de timp cat mai scurt.
Termenul maxim de interventie pentru diagnosticare este de 48 ore de la anuntarea defectului prin telefon, e-mail sau fax.
Daca este posibil defectiunea se remediaza pe loc.
Daca remedierea avariei necesita inlocuirea unor piese de schimb, se intocmeste proces verval de constatare in care se specifica aceste piese;
In baza procesului verbal de constatare a defectiunii se întocmeşte o ofertă de preţ pentru piesele de schimb care necesită înlocuire, manopera si transport, care va fi transmisă spre aprobare beneficiarului, in maxim 3 zile lucratoare de la efectuarea diagnosticarii;
Dupa diagnosticare, prestatorul va intocmi un deviz de reparatie pe care il va prezenta beneficiarului. Repararea, inlaturarea defectului si restabilirea parametrilor de functionare se va face in termen de maxim 5 zile lucratoare de la acceptarea devizului de reparatie de catre beneficiar, termen care se poate prelungi in cazul pieselor de import pana la livrarea acestora de catre producator, dar nu mai mult de 30 de zile.
Activitatea de reparaţie va fi documentată într-un raport de service în care se menţionează intervenţiile efectuate, timpul efectiv lucrat precum şi cauzele apariţiei defecţiunii.
Devizul de reparatie va cuprinde valoarea pieselor si subansamblelor inlocuite, valoare manopera si valoarea deplasarii personalului.
Piesele inlocuite in cadrul reparatiei trebuie sa fie noi, de la firma producatoare sau de la firmele agreate de producator, la cele mai mici preturi.