Feedback
I.D.: 27470078

servicii de intretinere, reparatii, revizii ascensor si platforma persoane cu dizabilitati

Data publicarii
17.04.18 Exista 674.771 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50000000-5
Termenul limita pentru depunere:
20.04.18
Pretul estimativ:
4.201,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1002609.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
servicii de intretinere, reparatii, revizii ascensor si platforma persoane cu dizabilitati, conform invitatiei de participare publicata pe site-ul www.ms.ro, rubrica Informatii de interes public/Achizitii publice / Anunturi
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de consultanţă şi expertiză tehnică în domeniul IT în vederea implementării unei aplicaţii IT & C în cadrul proiectului "Îmbunătăţirea capacităţii de planificare strategică şi management al Programelor Naţionale de Sănătate Publică finanţate de Ministerul Sănătăţii" - cod SIPOCA 13 11.12.20
Achiziţia de servicii de mentenanţă, constând în întreţinerea şi reparaţia sistemului automat integrat de securitate cu monitorizare unică, instalat în zona de securitate a Ministerului Sănătăţii 17.03.22
Achiziţia de servicii de mentenanţă, constând în întreţinerea şi reparaţia sistemului automat integrat de securitate cu monitorizare unică, instalat în zona de securitate a Ministerului Sănătăţii conform caietului de sarcini anexat. 28.05.21
Servicii de telefonie mobilă, telefoane şi închiriere echipamente de calcul, în cadrul proiectului SIPOCA 723 23.04.21
Achiziţia de servicii de prelucrare arhivistică şi legătorie a documentelor clasificate, conform caietului de sarcini anexat. 27.10.21
Achiziţia de materiale consumabile, în cadrul proiectului "Dezvoltarea unui laborator naţional pentru îmbunătăţirea monitorizării substanţelor deversate în ape şi a calităţii apei potabile" – POIM 136810 11.03.22
Achiziţia de servicii de prelucrare arhivistică şi legătorie a documentelor clasificate 17.06.22
Achiziţia de echipamente IT în cadrul proiectului “Măsuri de stimulare a personalului din domeniul sănătăţii aflat în prima linie de luptă cu noul coronavirus", cod SMIS 148361 02.11.21
Achiziţia de materiale consumabile – papetărie în cadrul proiectului "Măsuri de stimluare a personalului din domeniul sănătăţii aflat în prima linie de luptă cu noul coronavirus" Cod SMIS 148361, conform specificaţiilor tehnice anexate 03.06.22
Achiziţia de materiale de informare şi publicitate (Roll-up – 2 bucăţi) în cadrul proiectului "Măsuri de stimluare a personalului din domeniul sănătăţii aflat în prima linie de luptă cu noul coronavirus" Cod SMIS 148361 12.05.22