Oferta refuzata: „Servicii de întreţinere, verificare, reparaţii, avizare şi autorizare ascensoare, montcharge” aflate în dotarea unităţilor de învăţământ şi cladirilor din administrarea Consiliului Local al Sectorului 3 al Municipiului Bucureşti.” Valoarea estimata fara TVA 135.000,00 lei fara TVA din care: Pentru anul 2021: 72.000,00 lei fara TVA ptr revizii si 23.000,00 lei fara TVA ptr piese de schimb (valoarea pieselor...
Oferta refuzata: „Servicii de întreţinere, verificare, reparaţii, avizare şi autorizare ascensoare, montcharge” aflate în dotarea unităţilor de învăţământ şi cladirilor din administrarea Consiliului Local al Sectorului 3 al Municipiului Bucureşti.” Valoarea estimata fara TVA 135.000,00 lei fara TVA din care: Pentru anul 2021: 72.000,00 lei fara TVA ptr revizii si 23.000,00 lei fara TVA ptr piese de schimb (valoarea pieselor de schimb nu va depasi suma de 23.000,00 lei fara TVA); Pentru anul 2022: 40.000,00 lei fara TVA .
Pe langa propunerea tehnica si financiara, ofertantul are obligatia de a completa si de a transmite si documentele anexate la caietul de sarcini. Propunerea tehnica va contine toate cerintele caietului de sarcini, iar la propunerea financiara se va completa anexa atasata si va contine si valoarea pieselor de schimb, care nu va depasi suma de 23.000,00 lei fara TVA. Depunerea documentelor de calificare, a propunerii tehnice şi a propunerii financiare se va face până pe data de 21.05.2021, ora 12:00, la adresa de email relatiipublice@primarie3.ro cu specificarea obiectului procedurii. Criteriul de atribuire este ,,pretul cel mai scazut’’.