Servicii de intretinere (hardware si software), reparare (hardware si software) si up-grade (hardware si software) a echipamentelor informatice din componenta SIC (calculatoare, servere, unitati de stocare, imprimante, copiatoare, scanner-e, echipamente de protectie UPS, echipamente active de retea, echipamente pasive de retea, centrala telefonica), asistenta si suport tehnic pentru utilizarea corecta a SIC, administrare SI...
Servicii de intretinere (hardware si software), reparare (hardware si software) si up-grade (hardware si software) a echipamentelor informatice din componenta SIC (calculatoare, servere, unitati de stocare, imprimante, copiatoare, scanner-e, echipamente de protectie UPS, echipamente active de retea, echipamente pasive de retea, centrala telefonica), asistenta si suport tehnic pentru utilizarea corecta a SIC, administrare SIC, definire si implementare politici de securitate, consultanta, extindere retea cablare structurata. Toate activitatile pot fi efectuate atat pentru SIC cat si pentru subsistemele componente (anti efractie, supraveghere video, detectie incendiu). Se asigura prezenta zilnica in timpul orelor de program a cel putin unei persoane la sediul central al Achizitorului. Toate activitatile enumerate pot fi efectuate si la alte sedii/sucursale ale Achizitorului, chiar daca acestea sunt in alte orase de pe teritoriul tarii. In acest caz, interventiile se vor efectua in baza unui deviz intocmit in prealabil, deviz ce va cuprinde doar cheltuielile de deplasare, cazare si diurna, manopera fiind inclusa in pretul contractului. Eventualele componente hardware si/sau software necesare pentru activitatile de reparare, up-grade si/sau extindere de retea cablare structurata nu intra in pretul contractului, acestea fiind achizitionate separat de catre Achizitor, in baza devizelor ce se vor inaita spre aprobare. Contractul incheiat cu Achizitorul va fi de tip "abonament lunar".