Program Suport Luni - Vineri 08:00 - 18:00
Numar echipamente 170 - 240
Asistenta Tehnica (remote telefon / teamviewer) DA - 130
interventii Interventii ON-SITE (la sediul clientului) DA - Persoana dedicata la sediul beneficiarului
Timp de raspuns maxim remote (MAXIM) 1 ora
Timp de raspuns maxim pentru interventie on-site (MAXIM) 3 ore
Suport OS(sistem de operare) Upgrade / downgrade ...
Program Suport Luni - Vineri 08:00 - 18:00
Numar echipamente 170 - 240
Asistenta Tehnica (remote telefon / teamviewer) DA - 130
interventii Interventii ON-SITE (la sediul clientului) DA - Persoana dedicata la sediul beneficiarului
Timp de raspuns maxim remote (MAXIM) 1 ora
Timp de raspuns maxim pentru interventie on-site (MAXIM) 3 ore
Suport OS(sistem de operare) Upgrade / downgrade firmaware si alte softuri pentru printere: DA
Tenician dedicat Se atribuie persoana dedicata contului (tehnician cu datele de contact aferente numar de telefon / skype / mail) DA
Monitorizare Proactiva Licente & Soft-uri, pentru calculatoare, imprimante, servere, firrewall, switch, router, etc... (se face mentenanta permanenta prin monitorizarea echipamentelor) DA
Manopera Reparatii GRATUITA (Nivelul reparatiilor efectuate de noi este la cel mai inalt nivel) DA
Discount inclus pentru achizitionarea de consumabile consumabile - cartuse, birotica si papetarie si hartie intre 10 - 35 % fata de pretul de lista
Discount inclus pentru achizizitionarea de Echipamente IT / Printing (calculatoare, laptop-uri, telefoane, tablete, imprimante, videoproiectoare, componente, etc…): intre 5 - 25 % fata de pretul de lista
Discount inclus pentru achizizitionarea de Echipamente Retelistica / Storage (Switch-uri, Routere Wireless, Acces Point, NAS, Rack, Servicii Cloud, Cablu, Prize, etc…) intre 10 - 40 % fata de pretul ... etc