Program SuportL Luni - Vineri 08:00 - 18:00 Asistenta Tehnica (remote telefon / teamviewer): DA - 130 interventii Interventii ON-SITE: (la sediul clientului): DA - Persoana dedicata, la cerere (maxim 30 interventii / luna) Timp de raspuns maxim remote (MAXIM): 1 ora Timp de raspuns maxim pentru interventie on-site (MAXIM): 3 ore sau NBD (Next Business Day) Suport OS(sistem de operare) : DA Upgrade / downgrade firmaware si a...
Program SuportL Luni - Vineri 08:00 - 18:00 Asistenta Tehnica (remote telefon / teamviewer): DA - 130 interventii Interventii ON-SITE: (la sediul clientului): DA - Persoana dedicata, la cerere (maxim 30 interventii / luna) Timp de raspuns maxim remote (MAXIM): 1 ora Timp de raspuns maxim pentru interventie on-site (MAXIM): 3 ore sau NBD (Next Business Day) Suport OS(sistem de operare) : DA Upgrade / downgrade firmaware si alte softuri pentru printere: DA Tenician dedicat : DA - Se atribuie persoana dedicata contului (tehnician cu datele de contact aferente numar de telefon / skype / mail) Monitorizare Proactiva Licente & Soft-uri, pentru calculatoare, imprimante, servere, firrewall, switch, router, etc... (se face mentenanta permanenta prin monitorizarea echipamentelor): DA Manopera Reparatii GRATUITA (Nivelul reparatiilor efectuate de noi este la cel mai inalt nivel): DA Discount inclus pentru achizitionarea de consumabile consumabile - cartuse, birotica si papetarie si hartie: intre 10 - 35 % fata de pretul de lista Discount inclus pentru achizizitionarea de Echipamente IT / Printing (calculatoare, laptop-uri, telefoane, tablete, imprimante, videoproiectoare, componente, etc…): intre 5 - 25 % fata de pretul de lista Discount inclus pentru achizizitionarea de Echipamente Retelistica / Storage (Switch-uri, Routere Wireless, Acces Point, NAS, Rack, Servicii Cloud, Cablu, Prize, etc…): intre 10 - 40 % fata de pretul de lista Management QUICK Response - retinere in service