Se doreste achiziţionarea de servicii de reparare şi întreţinere (revizie) lunara pentru fotocopiatoare, multifuncţionale, imprimante şi fax-uri, la sediul Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale din Bucureşti, Bulevardul Unirii nr. 22, sector 3, pentru perioada 15.11.2019 - 31.12.2019 pentru 150 echipamente/luna.
Contractul se incheie avandu-se in vedere revizia pentru un numar de maxim 150 de echipamente/luna. Num...
Se doreste achiziţionarea de servicii de reparare şi întreţinere (revizie) lunara pentru fotocopiatoare, multifuncţionale, imprimante şi fax-uri, la sediul Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale din Bucureşti, Bulevardul Unirii nr. 22, sector 3, pentru perioada 15.11.2019 - 31.12.2019 pentru 150 echipamente/luna.
Contractul se incheie avandu-se in vedere revizia pentru un numar de maxim 150 de echipamente/luna. Numarul de 150 echipamente este un numar maxim si nu cuprinde eventualele echipamente aflate in service, service garantie, casate sau scoase din uz definitiv. Plata lunară a serviciilor se va face în baza ”Raportului lunar de activitate”, prin înmulţirea numărului de echipamente, pentru care s-a efectuat revizia lunară, cu preţul/echipament/lună, după modelul următor: - X lei/lună fără TVA/echipament x Y număr buc. echipamente din ”Raportul de activitate” = valoare factură fără TVA la care se adaugă TVA (19%) Din suma totală maximă a contractului, se vor scădea sumele reprezentând facturile lunare. Timpul de la înregistrarea solicitării de intervenţie, la sediul Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale, până la sosirea specialiştilor la locul de dispunere al echipamentului defect: - 4 ore pentru verificare si diagnosticare la sediul Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale; - 24 ore pentru remedierea defectiunii la sediul beneficiarului sau în laboratorul furnizorului de servicii.