Feedback
I.D.: 28248918

servicii de intretinere dozatoare de apa si filte

Data publicarii
18.05.18 Exista 278.228 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50532000-3
Termenul limita pentru depunere:
22.05.18
Pretul estimativ:
8.750,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1011720.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prestarea de servicii de intretinere dozatoare apa si filtre. Durata contractului este până la data de 31.12.2018. Contractul va putea fi prelungit prin act aditional pe o durata de maxim 4 luni in exercitiul bugetar 2019. Contractul va intra în vigoare începând cu data semnării acestuia.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SERVICII DE DERATIZARE SI DEZINSECTIE 13.06.18
achizitia de servicii de mentenanţă a ascensoarelor 13.06.18
Achizitie de servcii de consulatanta si de reprezentare juridica 12.06.18
Servicii pentru apărare împotriva incendiilor şi sevicii de securitate şi sănătate în muncă 11.05.21
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII CENTRALA TERMICA 13.06.18
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video) 17.04.18
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video)  
Servicii de medicina muncii pentru salariatii AADR 16.03.18
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri şi laptop-uri)“ (cod CPV: 71356300-1), cod unic de identificare: 14751237201826SO 17.09.18
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect achizitia de licente software Microsoft, prin inchiriere, pentru asigurarea legalitatii utilizarii produselor software utilizate in ANCOM (cod CPV: 48517000-5) conform specificatiilor tehnice din Sectiunea 2: Caietul de sarcini.