Feedback
I.D.: 92000828

Servicii de intretinere, administrare, suport tehnic şi mentenanţă pentru infrastructura hardware a sistemelor informatice ale CNAS

Data publicarii
19.01.24 Exista 240.096 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72228000-9
Termenul limita pentru depunere:
20.02.24
Pretul estimativ:
4.863.535,20 RON - 4.863.535,20 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 19.01.24 Publicat la 12.02.24
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă are ca obiectiv atribuirea unui acord-cadru (24 de luni) pentru "Servicii de intretinere, administrare, suport tehnic şi mentenanţă pentru infrastructura hardware a sistemelor informatice ale CNAS" respectiv autoritatea contractantă doreşte asigurarea unor servicii profesionale de întreţinere, administrare, suport tehnic şi mentenanţă hardware necesare asigurării funcţionării infrastructurii următ...
Autoritatea contractantă are ca obiectiv atribuirea unui acord-cadru (24 de luni) pentru "Servicii de intretinere, administrare, suport tehnic şi mentenanţă pentru infrastructura hardware a sistemelor informatice ale CNAS" respectiv autoritatea contractantă doreşte asigurarea unor servicii profesionale de întreţinere, administrare, suport tehnic şi mentenanţă hardware necesare asigurării funcţionării infrastructurii următoarelor sisteme informatice din cadrul platformei informatice PIAS: - Sistemul Informatic Unic Integrat (SIUI); - Sistemul Informatic al Prescriptiei Electronice (SIPE); - Sistemul informatic al Cardului Electronic al Asigurarilor Sociale de Sanatate (CEAS) - Sistemul Informatic al Dosarului Electronic de Sanatate (DES) Termenul de solicitare de clarificări cu privire la Documentaţia de atribuire: A 18 zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termen de răspuns la solicitările de clarificări: A 11 zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de intretinere, administrare, suport tehnic și mentenanță pentru infrastructura hardware a sistemelor informatice ale CNAS 20.02.24
Servicii de intretinere, administrare, suport tehnic și mentenanță pentru infrastructura hardware a sistemelor informatice ale CNAS  
Acord Cadru 36 luni pt. Servicii de administrare, suport tehnic şi mentenanţă hardware pentru Platforma Informatică din Asigurările de Sănătate (PIAS) 11.12.19
Servicii de mentenanta si suport pentru bazele de date ale sistemelor informatice din CNAS 07.11.23
Servicii de mentenanta si suport pentru bazele de date ale sistemelor informatice din cnas 07.11.23
Servicii de mentenanta si suport pentru bazele de date ale sistemelor informatice din CNAS  
Evaluarea funcţionalităţilor Platformei Informatice a Asigurărilor de Sănătate (PIAS), inclusiv determinarea de vulnerabilităţi, riscuri şi ameninţări la adresa securităţii cibernetice, în cadrul proiectului "Sistem INTEGRAT de Management în Sistemul de Asigurări Sociale de Sănătate" cod SIPOCA 729/MySMIS 130048, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020 17.05.21
Servicii de mentenanţă, de suport de specialitate, de HelpDesk şi de dezvoltare pentru componentele aplicative ale sistemelor informatice SIPE, DES şi CEAS 22.08.23
Servicii de mentenanță, de suport de specialitate, de helpdesk și de dezvoltare pentru componentele aplicative ale sistemelor informatice sipe, des și ceas 22.08.23
Servicii de asistenţă tehnică de suport "Software ORACLE Data Base Support" 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana si servicii standard de intretinere Hardware pentru echipamente de tip server EXADATA in DATA CENTER APIA 08.04.20