Feedback
I.D.: 19804296

Servicii de intretinere a perifericelor informatice

Data publicarii
17.05.17 Exista 183.716 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50323000-5
Termenul limita pentru depunere:
24.05.17
Pretul estimativ:
1.700,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrarile de service incluse vor fi : - Diagnosticare sistem desktop/notebook - Diagnosticare componente sistem desktop - Setari sistem de operare - Configurare client browser internet - Instalare/inlocuire componente sistem desktop - Inlocuirea modulelor/pieselor/componentelor electronice defecte,cu exceptiaechipamentelor aflate in garantie care intra sub incidenta contractului de garantie cu firma furnizoare a echipamente...
Lucrarile de service incluse vor fi : - Diagnosticare sistem desktop/notebook - Diagnosticare componente sistem desktop - Setari sistem de operare - Configurare client browser internet - Instalare/inlocuire componente sistem desktop - Inlocuirea modulelor/pieselor/componentelor electronice defecte,cu exceptiaechipamentelor aflate in garantie care intra sub incidenta contractului de garantie cu firma furnizoare a echipamentelor respective(piesele sunt incluse in contract) - Repunerea in exploatare a echipamentelor scoase temporar din uz in urma interventiilor de service. - Evitarea defectelor accidentale ale echipamentelor pe perioada de service. - Instalare/configurare switch,router,scanner,imprimanta,fax. - Curatare,verificare sistem desktop/notebook. - Diagnosticare monitor. - Revizuirea din puct de vedere hardware a fiecarui echipament in parte. - Revizuirea din punct de vedere software a fiecarui echipament in parte. - Curatarea aparaturii anual. - Verificarea periodica a starii de functionare a calculatoarelor-o data pe luna. - Oferirea de suport tehnic a personalului angajat. - In situatia echipamentelor aflate in garantie,activitatea prestatorului consta in : *constatarea functionarii/nefunctionarii echipamentelor *identificarea defectelor fara a trece de sigiliul firmei furnizoare a echipamentului *instalarea si setarea acestora in conformitate cu specificatiile tehnice primite din partea achizitorului. *constatarea in scris a defectului si propunerea acizitorului pentru remedierea defectului constatat. Interventiile in atelierul propriu al operatorului sau alte operatii/reparatii de anvergura,se vor efectua in baza unui deviz de reparatie,prezentat in prealabil de catre prestatorul de servicii si acceptat de beneficiar dupa caz..Operatorul isi va asuma in intregime responsabilitatea in ceea ce priveste inlocuirea/repararea subansamblelor sau a pieselor de schimb achizitionate prin intermediul acestuia,care se vor efectua numai cu acordul in prealabil al beneficiarului. Prestatorul se obliga sa intocmeasca lunar un raport de activitate.Serviciul de tip service :se aplica pentru toate categoriile de echipamente ITc si consta in monitorizarea parametrilor de functionare. -Servicii de intrtinere preventiva - Revizie periodica - Identificare defecte tehnice - Interventie punctuala hardware/software. - Inlocuire piese defecte,pana la inlocuirea componentei defecte ce se va face la cererea achizitorului(piesele nu sunt incluse in contract). - Repunerea in exploatare a echipamentelor. - Realizarea de setari a parametrilor de functionare in retea. - Suport tehnic. Unitatea noastra detine un numar de : - 65 buc Imprimante - 59 buc Calculatoa
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract/Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, întreţinere şi reparare a sistemelor de securitate (antiefracţie, antiincendiu, supraveghere video, monitorizare şi control acces) de la sediile Direcţiei Regionale Timiş 26.03.24
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparaţie a sistemelor de securitate (antiefracţie, antiincendiu şi supraveghere video). 19.01.22
Servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă a instalaţiilor de automatizare şi proceselor automatizate din dotarea AQUATIM  
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 23.03.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 23.05.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 06.04.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 20.09.21
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA) 02.09.21
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA) 09.09.21
Contract având ca obiect prestarea de servicii de reparaţie şi revizie pentru un UPS PowerScale 25kVA, aflat la sediul Direcţiei Regionale Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24 04.11.19