Servicii de intretinere a centralei telefonice si a retele telefonice: asigurarea mentenantei sistemului de telefonie si functionarea permanenta a acestuia in parametrii normali , receptionarea sesizarilor de avarie si reactia la ele in conditii de ugenta pentru a mentine sistemul de telefonie in stare de functionare, verificarea si repararea dupa caz a porturilor interne, a punctelor de conexiune si a setarilor in centrala...
Servicii de intretinere a centralei telefonice si a retele telefonice: asigurarea mentenantei sistemului de telefonie si functionarea permanenta a acestuia in parametrii normali , receptionarea sesizarilor de avarie si reactia la ele in conditii de ugenta pentru a mentine sistemul de telefonie in stare de functionare, verificarea si repararea dupa caz a porturilor interne, a punctelor de conexiune si a setarilor in centrala, testarea aparatelor telofinice existente, verificarea si repararea oricaror defectiuni aparute la centrala telefonica pana la aparatul telefonic - defectiuni la port in cetrala, cabluri, doze, aparat telefonic etc.,mutarea numerelor de interior intre incaperile unitatii din cetrala telefonica in functie de solicitate , asigurarea resursei umane de specialitate precum si echipamentele necesare pentru revizia lunara avand obligatia realizarii unor servicii de mentenanta si verificare la standarde de calitate pentru mentinerea in parametri normali de functionare a centralei avand in vedere specificul fiecarei unitati
- sa asigure servicii permanente, sa asigure buna functionare a centralelor telefonice, retelelor interioare si terminalelor .
- defectiunile survenite la centrale, retea si terminale vor fi remediate in timp de 2 ore de la sesizare ,de luni pana duminica ,24 din 24 ore.
- in cazul in care remedierea necesita un timp mai mare de 24 ore, la terminale, prestatorul va pune la dispozitia beneficiarului alt terminal (aparat) pana la remedierea finala