Obiectul contractului " Servicii de intocmire Proiect Tehnic, asistenta tehnica din partea proiectantului si servicii de elaborare documentatie in vederea certificarii performantei si executie lucrari pt obiectivul de investitii:" Renovarea energetică moderată a Grădiniţei nr. 3, Oras Rasnov, Jud.Brasov " ,ce urmeaza a fi atribuit consta in:
Proiectare,Asistenta tehnica din partea proiectantului si servicii de elaborare...
Obiectul contractului " Servicii de intocmire Proiect Tehnic, asistenta tehnica din partea proiectantului si servicii de elaborare documentatie in vederea certificarii performantei si executie lucrari pt obiectivul de investitii:" Renovarea energetică moderată a Grădiniţei nr. 3, Oras Rasnov, Jud.Brasov " ,ce urmeaza a fi atribuit consta in:
Proiectare,Asistenta tehnica din partea proiectantului si servicii de elaborare documentatie in vederea certificarii performantei - Valoare estimata = 48.500,00 lei fara TVA . Proiectul tehnic va fi elaborat in termen de 1 luna – elaborare Proiect Tehnic + 1 luna – depunere si obtinere avize in vederea emiterii Autorizatiei de Construire, cu respectarea in totalitate a prevederilor H.G nr. 907/2016 si a prevederilor LEGII nr. 50 din 29 iulie 1991 (**republicată**) privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii (cu modificarile si completarile ulterioare), alte legi si normative in vigoare, inclusiv elaborare documentatie post executie. Elaborarea documentatiei post executie va trebui sa includa toate modificarile intervenite pe parcursul executiei lucrarilor, atat in format scris cat si electronic, documentatie As-built, deviz general la terminarea lucrarilor; Elaborare Program de urmarire a comportarii lucrarii in timp; Asistenta tehnica din partea proiectantului; Alte documentatii proiectare/ inginerie. Prestatorul va obtine in numele Beneficiarului si avizele. Costul avizelor va fi suportat de achizitor.
Asistenta tehnica din partea proiectantului: -Asigurarea asistentei tehnice pe perioada executiei lucrarilor ce se vor executa in baza documentatiei tehnice intocmite, pana la receptia finala a lucrarilor.
Servicii de elaborare documentatie in vederea certificarii performantei – se vor efectua dupa finalizarea executiei lucrarilor, inainte de efectuarea receptiei la terminarea lucrarilor si in conformitate cu prevederilor din ghidul solicitantului respectiv : "în urma implementării proiectelor de reabilitare energetică moderată, se va obţine o reducere de mimim 30% a consumului de energie primară în comparaţie cu consumul actual, atestat prin raportul de audit energetic si certificatele de performanţă energetică elaborate înainte şi după executarea lucrărilor de creştere a performanţei energetice", contractantul va elabora documentatia in vederea certificarii performantei energetice.
Executie: - Valoare estimata = 589.620,66 lei fara TVA, din care:
C+M = 589.620,66 lei fara TVA.
Avand in vedere faptul ca Autoritatea Contractanta utilizează pentru realizarea obiectivului de investiţii un contract de proiectare şi execuţie lucrări, Contractantul va fi responsabil pentru prestarea serviciilor de proiectare,precum şi pentru executarea lucrărilor de construcţie.
De asemenea, documentaţia de atribuire aferentă acestui contract de proiectare şi execuţie lucrări nu conţine liste de cantităţi obligatorii, pentru simplul fapt că proiectul tehnic nu a fost realizat încă, acesta fiind în sarcina Contractantului şi urmează a fi elaborat de către acesta ulterior încheierii contractului.
In cazul contractelor de proiectare şi execuţie lucrări, unde preţul total are la bază defalcarea pe sume forfetare, documentaţia de atribuire include liste de preţuri care vor reflecta principalele elemente componente ale construcţiei care trebuie proiectate, executate, instalate, testate şi puse în funcţiune, precum şi orice alte activităţi şi servicii pe care trebuie să le realizeze Contractantul .
Aceste elemente componente vor fi, însă, dimensionate de către Contractant la momentul elaborării proiectului tehnic.
Ulterior elaborării şi aprobării proiectului tehnic al contractantului sumele forfetare din cadrul listelor de preţuri vor fi detaliate în liste de cantităţi.
Astfel, după semnarea contractului/emiterea ordinului de incepere servicii de proiectare,prestatorul începe elaborarea proiectului tehnic. Odata cu predarea proiectului tehnic, Contractantul trebuie să furnizeze, o detaliere a preţurilor forfetare precizate prin lista de preţuri inclusă în ofertă.
Această defalcare va fi utilizată de personalul responsabil cu supervizarea lucrărilor în corelaţie cu progresul fizic si valoric al lucrărilor executate.
Având în vedere tipul procedurii, riscul diferenţelor cantitative si valorice rezultate din remăsurători este transferat către contractant, preţul contractului este unul forfetar, având la bază lista de preţuri forfetare din anexa la formularul de oferta,pe care acesta si l-a asumat prin depunerea ofertei.
Decontarea lucrărilor se face în funcţie de stadiul fizic si valoric realizat la momentul decontului
Descrierea detaliata a obiectului contractului este disponibila in documentatia de atribuire.
Valoarea estimata: 638.120,66 lei fara TVA
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Se vor respecta prevederile art. 160 din Legea 98/ 2016 (cu modificarile si completarile ulterioare), ale art. 27 din H.G 395/ 2016 (cu modificarile si completarile ulterioare).