Servicii de intocmire documentatii cadastrale si rapoarte de evaluare in vederea demararii si finalizarii procedurilor de expropriere/transfer a imobilelor proprietate privata/publica, care constituie coridorul de expropriere lucrarii de utilitate publica "Reabilitare drum national DN 17C km 1+200-9+020".
Obiectivul general al acestui contract il reprezinta intocmirea documentatiilor cadastrale si rapoartelor de evaluare...
Servicii de intocmire documentatii cadastrale si rapoarte de evaluare in vederea demararii si finalizarii procedurilor de expropriere/transfer a imobilelor proprietate privata/publica, care constituie coridorul de expropriere lucrarii de utilitate publica "Reabilitare drum national DN 17C km 1+200-9+020".
Obiectivul general al acestui contract il reprezinta intocmirea documentatiilor cadastrale si rapoartelor de evaluare , respectiv servicii cadastrale pentru un numar estimat de 210 de imobile rezultate din evidentele Primariilor si ale OCPI Bistrita , situate pe UAT Bistrita si Dumitra, pentru care se solicita prestarea serviciilor.
Limitele modificarilor la Contract vor fi in conformitate cu Legea 98/2016, si va respecta situatiile prevazute la art. 221 din lege si cu respectarea articolului XII din Contractul de servicii-model.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art.221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin.7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala. Se vor avea in vedere prevederile art. 221 alin. (1) lit. e si lit. f din Legea nr.98/2016. Alte situatii vor fi interpretate de autoritatea contractanta prin prisma art.221 alin. (1) lit. b si/sau lit. c din Legea nr.98/2016.
Clauze de revizuire cf. art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele modificări ce pot interveni în derularea contractului sunt urmatoarele:
-modificari ale partilor contractante;
-modificari legislative;
- modificari ale pretului contractului ca urmare a identificarii in teren a unui numar suplimentar de imobile;
- verificari si receptie;
- referitoare la modalitati de plata si/sau recuperarea creantelor;
-eventuale solicitari suplimentare de documente ce pot surveni din partea celor doua parti contractante;
- modificari generate de inlocuirea personalului;
- modificari generate de inlocuirea/introducerea subcontractantilor;
-modificari ca urmare a solicitarilor diferitelor entitati implicate in derularea contractului;
- modificari referitoare la durata contractului, perioada de prestare a serviciilor (in cazul in care nu este culpa Prestatorului);
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari
sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
*Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.
În conformitate cu prevederile art. 104 alin (8) din Legea 98/2016, AC optează pentru achiziţia ulterioară de noi servicii similare de la ofertantul a cărui oferta va fi declarată câştigătoare în cadrul prezentei proceduri de achiziţie publică, în cuantum de 466.887,24 lei fara TVA, valoarea reprezentand 97,38 % din valoarea totala estimata a serviciilor. Valoarea Estimată Totală a contractului (inclusiv servicii similare) este de 946.340,00 lei fără TVA. Valoarea de la Secţiunea II.1.5 de 479.452,76 lei fara TVA, reprezintă valoarea estimată a prezentei proceduri, în funcţie de care se va elabora şi evalua oferta.