Feedback
I.D.: 64801031

SERVICII DE INTOCMIRE DOCUMENTATIE TEHNICO-ECONOMICA

Data publicarii
30.12.21 Exista 110.479 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71242000-6 71322000-1
Pretul estimativ:
125.000,00 RON - 125.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Intocmire documentatie tehnico-economica pentru obiectivul de investitii: “Cresterea sigurantei pacientilor in structuri spitalicesti publice care utilizeaza fluide medicale, Axa prioritara (AP) 9 – Protejarea sanatatii populatiei in contextul pandemiei cauzate de virusul Covid 19 – Reabilitarea si modernizarea instalatiilor electrice si a instalatiilor de ventilare, tratare si purificare a aerului pentru SPITALUL MUNICIPAL...
Intocmire documentatie tehnico-economica pentru obiectivul de investitii: “Cresterea sigurantei pacientilor in structuri spitalicesti publice care utilizeaza fluide medicale, Axa prioritara (AP) 9 – Protejarea sanatatii populatiei in contextul pandemiei cauzate de virusul Covid 19 – Reabilitarea si modernizarea instalatiilor electrice si a instalatiilor de ventilare, tratare si purificare a aerului pentru SPITALUL MUNICIPAL” din Str. Nicolae Balcescu, nr. 2, Municipiul Ramnicu Sarat, judetul Buzau: - documentatie de avizare a lucrarilor de interventie (DALI); - documentaţii pentru obţinerea avizelor impuse prin CU; Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului fara TVA si se ca constitui in termen de 5 zile de la semnarea contractului. Contractul prevede o clauză privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor. La predarea documentatiei se vor transfera si drepturile de proprietate intelectuala asupra acesteia. Se va respecta Caietului de sarcini atasat. Documente solicitate ofertantului pentru întocmirea contractului: - Oferta financiara; - Certificat de înregistrare ONRCi; - Certificat constatator ONRC actualizat/Fişă Furnizare informaţii ONRC - actualizat ; - Certificat de atestare fiscală ANAF – actualizat; - Cod IBAN deschis la Trezorerie Documentele se transmit la adresa de e-mail: achizitii@primariermsarat.ro
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu