Feedback
I.D.: 42418192

Servicii de intervenţie în stradă pentru persoane fără adăpost, persoane cu diferite adicţii, victime ale violenţei în familie, victime ale dezastrelor naturale, etc. - echipă mobilă

Data publicarii
17.02.20 Exista 1.048.474 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
85320000-8
Termenul limita pentru depunere:
28.02.20
 
 
Documente participare:
  1. caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie de servicii sociale de intervenţie în stradă pentru persoane fără adăpost, persoane cu diferite adicţii, victime ale violenţei în familiei, victime ale dezastrelor naturale etc. - echipă mobilă (cod serviciu social 8899SIS-I) Conform nevoilor identificate este necesară achiziţionarea de servicii sociale de intervenţie în stradă - echipă mobilă (cod serviciu social 8899sis-i), destinate persoanelor fără adăpost şi...
Achiziţie de servicii sociale de intervenţie în stradă pentru persoane fără adăpost, persoane cu diferite adicţii, victime ale violenţei în familiei, victime ale dezastrelor naturale etc. - echipă mobilă (cod serviciu social 8899SIS-I) Conform nevoilor identificate este necesară achiziţionarea de servicii sociale de intervenţie în stradă - echipă mobilă (cod serviciu social 8899sis-i), destinate persoanelor fără adăpost şi persoanelor cu diferite adicţii, care să corespundă Standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale "echipă mobilă" (cod serviciu social 8899SIS-I) aprobate prin Ordinul Ministerului Muncii şi Justiţiei Sociale nr. 29/2019 pentru aprobarea standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecţie a copilului şi altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum şi a serviciilor acordate în comunitate, serviciilor acordate în sistem integrat şi cantinele sociale. Obiectul achiziţiei îl constituie achiziţia de servicii sociale intervenţie în stradă - echipă mobilă (cod serviciu social 8899SIS-I), destinate persoanelor adulte dependente droguri, care locuiesc pe raza municipiului Bucureşti, respectiv asigurarea serviciilor de intervenţie în stradă - echipă mobilă (cod serviciu social 8899SIS-I), precum şi alte servicii conexe necesare, cu respectarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale intervenţie în stradă - echipă mobilă (cod serviciu social 8899SIS-I). Cerinţe obligatorii impuse • Achiziţia se realizează, după cum urmează: - servicii sociale de intervenţie în stradă - echipă mobilă pentru persoane adulte dependente de droguri, care locuiesc pe raza municipiului Bucureşti sector ...., care necesită servicii de intervenţie în stradă - echipă mobilă: minim _____ persoane, maxim _____persoane. • Prestatorul va asigura servicii sociale de intervenţie în stradă - echipă mobilă în conformitate cu propunerea tehnică prezentată. • Prestatorul va asigura serviciile sociale cu promptitudine şi profesionalism, în Municipiul Bucureşti, conform ofertei pentru care a fost semnat contractul de prestări servicii. • Prestatorul are obligaţia să păstreze confidenţialitatea datelor cu caracter personal şi medical ce îi sunt aduse la cunoştinţă pentru prestarea serviciilor sociale ce fac obiectul contractului. • Prestatorul are obligaţia să furnizeze serviciile sociale solicitate cu respectarea întocmai a prevederilor legale aplicabile pentru această activitate. • În ultimii 3 ani calculaţi de la data limită de depunere a ofertelor, operatorul economic a prestat servicii similare, în valoare cumulată de _______ lei. • Autoritatea contractantă nu solicită depunerea de oferte alternative. • În propunerea tehnică, operatorul economic va descrie clar şi concis în ce constau serviciile sociale oferite şi care sunt măsurile care pot fi luate pentru îndeplinirea acestora, ţinându-se cont de standardele minime de calitate aşa cum sunt menţionate în Anexa nr.7 la Ordinul Ministerului Muncii şi Justiţiei Sociale nr. 29/2019 pentru aprobarea standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecţie a copilului şi altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum şi a serviciilor acordate în comunitate, serviciilor acordate în sistem integrat şi cantinele sociale. • Servicii de evaluare a nevoilor o Acordarea serviciului se realizează în baza evaluării nevoilor individuale ale beneficiarilor. o Procedura de evaluare stabileşte metodele de evaluare aplicate, personalul de specialitate implicat în evaluare, precum şi instrumentele standardizate şi/sau ghidurile de practică şi tehnicile utilizate de specialişti. • Planificarea şi realizarea activităţilor o Furnizorul serviciului stabileşte şi planifică activităţile derulate astfel încât să răspundă nevoilor beneficiarilor. o Furnizorul serviciului derulează activităţile conform unui plan de intervenţie. Planul de intervenţie stabileşte activităţile realizate în sprijinul unei persoane. o Furnizorul serviciului are personal de specialitate angajat sau are încheiate contracte de prestări servicii cu specialiştii necesari pentru elaborarea şi aplicarea planului de intervenţie şi efectuarea activităţilor. o Furnizorul serviciului poate planifica una sau mai multe din următoarele tipuri de activităţi/servicii:  informare şi consiliere: privesc drepturile sociale, prevenirea şi combaterea unor comportamente de risc pentru infectarea cu HIV, hepatită şi tuberculoză;  consiliere psihologică;  promovarea unui stil de viaţă sănătos şi activ: facilitarea accesului la servicii medicale;  intervenţie în stradă (efectuată de echipe mobile şi/sau ambulanţa socială): • identificarea şi evaluarea socio-medicală a persoanelor adulte dependente de droguri, • transportul acestora la centre rezidenţiale, precum şi la unităţi sanitare cu paturi/ambulatorii de specialitate/cabinete medicale, • acordarea unor măsuri de sprijin: acordarea de tratament medical de urgenţă; distribuirea de prezervative (minim 75 bucăţi/beneficiar); distribuirea de seringi (minim 300 bucăţi/beneficiar) şi alte echipamente sterile de injectare; ş.a.); testarea rapidă de minim 150 de beneficiari pentru HIV, hepatită B, hepatita C şi sifilis;  acompaniere în scopul prevenirii şi combaterii izolării sociale;  procurarea actelor de identitate (certificate de naştere, cărţi de identitate). o Furnizorul serviciului ţine evidenţa materialelor, alimentelor, medicamentelor şi materialelor sanitare distribuite sau utilizate (denumire într-un caiet de evidenţă a produselor alimentare şi bunurilor materiale). o Furnizorul serviciului asigură monitorizarea aplicării planurilor de intervenţie. Aplicarea planurilor de intervenţie se realizează de către personalul de specialitate care monitorizează şi evoluţia beneficiarului, în calitate de responsabili de caz. Furnizorul serviciului stabileşte numărul de beneficiari care revine unui responsabil de caz, în funcţie de complexitatea nevoilor acestora şi dificultatea cazurilor. • Drepturi şi etică o Furnizorul serviciului respectă drepturile beneficiarilor prevăzute de lege; o Furnizorul serviciului elaborează o Cartă a drepturilor beneficiarilor, conform dispoziţiilor cuprinse în Anexa nr. 7 la Ordinul MMJS nr.29/2019; o Furnizorul serviciului deţine şi aplică un Cod propriu de etică care cuprinde un set de reguli ce privesc, în principal, asigurarea unui tratament egal pentru toţi beneficiarii, fără nici un fel de discriminare, acordarea serviciilor exclusiv în interesul beneficiarilor şi pentru protecţia acestora, respectarea eticii profesionale în relaţia cu beneficiarii. • Protecţia împotriva abuzurilor şi neglijării o Furnizorul serviciului ia măsuri pentru prevenirea şi combaterea oricăror forme de tratament abuziv, neglijent, degradant asupra beneficiarilor conform dispoziţiilor cuprinse în Anexa nr. 7 la Ordinul MMJS nr.29/2019. • Management şi resurse umane o Furnizorul serviciului respectă prevederile legale privind organizarea şi funcţionarea sa; o Serviciul este coordonat de personal de conducere competent; o Furnizorul serviciului asigură instruirea personalului în vederea cunoaşterii procedurilor utilizate; o Furnizorul serviciului asigură comunicarea şi colaborarea permanentă cu serviciul public de asistenţă socială de la nivelul primăriei şi de la nivel judeţean, cu alte instituţii publice locale şi organizaţii ale societăţii civile active din comunitate, în folosul beneficiarilor; o Furnizorul serviciului dispune de o structură de personal capabil să asigure serviciul respectiv; o Structura de personal corespunde din punct de vedere al calificării cu activităţile derulate; o Furnizorul serviciului întocmeşte fişe de post pentru personalul angajat. Modul de decontare a serviciilor sociale: a. Autoritatea contractantă va achita furnizorului de servicii sociale preţul/beneficiar/lună contractat astfel: i. Decontarea se va face la preţul contractului/beneficiar/lună, prin emiterea unei facturi lunare (la valoarea serviciului social prestat proporţional cu numărul de zile aferent serviciilor oferite fiecărui beneficiar; ii. Factura va fi emisă de către furnizorul de servicii sociale în primele 10 zile ale lunii următoare pentru serviciile efectiv furnizate în luna anterioară. Factura va fi însoţită de un tabelul lunar cu beneficiarii are au beneficiat de serviciile furnizorului, de un raport cu situaţia socio-psiho-medicală a beneficiarilor respectivi şi de caietul de evidenţă a produselor alimentare şi bunurilor materiale oferite beneficiarilor în luna aferentă facturii. iii. Autoritatea contractantă va achita factura primită potrivit procedurilor prevăzute de prevederile legale în vigoare, respectiv în termen de maxim 30 de zile lucrătoare, de la data depunerii facturii detaliate (număr de beneficiari/lună care au beneficiat de servicii) de către furnizorul de servicii sociale. Indicatori de monitorizare: Autoritatea contractantă va putea efectua vizite inopinate în vederea monitorizării gradului de îndeplinire a obligaţiilor asumate prin contract de către furnizorul. • Gradul de asigurare a personalului necesar pentru desfăşurarea activităţilor de identificare şi evaluarea socio-medicală a beneficiarilor; • Gradul de întocmire, revizuire şi implementare a planului individual de intervenţie pentru fiecare beneficiar; • Gradul de asigurare cu bunuri materiale oferite beneficiarilor (caiet de evidenţă a produselor alimentare şi bunurilor materiale);
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie servicii-programe de actiune comunitara - educatie incluziva 04.09.23
Servicii de promovare a evenimentelor sportive din cadrul Proiectului "Citius, Altius Fortius" 19.11.19
FURNIZARE AUTOTURISME SI AUTOUTILITARE FRIGORIFICE  
FURNIZARE AUTOTURISME SI AUTOUTILITARE FRIGORIFICE 25.09.18
Pregătirea achiziţiei pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Concursului naţional dezvoltat si pilotat pentru categoriile funcţie publică de debutant şi pentru categoria identificată conform nevoilor în etapa de analiză 30.08.21
Pregătirea achiziţiei pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Concursului naţional dezvoltat si pilotat pentru categoriile funcţie publică de debutant şi pentru categoria identificată conform nevoilor în etapa de analiză 17.08.21
Contract de prestari servicii de curierat: distribuţie tichete valorice la domiciliul persoanelor adulte cu dizabilitati si pensionari 24.05.22
Obţinerea unei valori estimative pentru achiziţia serviciului care are ca obiect "Îmbunătăţirea mersului de tren prin introducerea trenurilor de mers cadenţat în jurul oraşelor mari din România" cu respectarea prevederilor legale în vigoare. 17.04.24
Acord-cadru de furnizare pâine albă, feliată şi ambalată 400 gr şi pâine integrală feliată şi ambalată, grâu întreg, 500 gr. pentru componentele funcţionale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5. 21.07.21
Acord-cadru de furnizare carne şi preparate din carne pentru componentele funcţionale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5. 27.07.21