Feedback
I.D.: 87544321

Servicii de informare si publicitate_PNRR/C3/S/I.1 (CAV) Infiintare centru de colectare

Data publicarii
29.09.23 Exista 111.703 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79341000-6
Pretul estimativ:
39.130,00 RON - 39.130,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Oferta tehnică cuprinde crearea, avizarea, producţia şi livrarea la sediul dumneavoastră a următoarelor produse de informare şi publicitate ale proiectului, realizate în conformitate cu cerinţele Ghidului specific - condiţii de accesare a fondurilor europene aferente PNRR în cadrul apelului de proiecte PNRR 2022/C3/S/I.1.a şi a Manualului de Identitate Vizuală pentru Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) în sco...
Oferta tehnică cuprinde crearea, avizarea, producţia şi livrarea la sediul dumneavoastră a următoarelor produse de informare şi publicitate ale proiectului, realizate în conformitate cu cerinţele Ghidului specific - condiţii de accesare a fondurilor europene aferente PNRR în cadrul apelului de proiecte PNRR 2022/C3/S/I.1.a şi a Manualului de Identitate Vizuală pentru Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) în scopul asigurării unei identităţi vizuale integrate şi pentru respectarea unitară a regulilor privind vizibilitatea: I. CAMPANIE OUTDOOR 1. PANOU TEMPORAR (L3m x H2m), 1 bucată. 2. PLACĂ PERMANENTĂ (80 cm x 50 cm) – 1 bucată 3. AUTOCOLANTE (300mmx300mm) – 20 bucăţi 4. CAMPANIE OUTDOOR – 1 campanie În cadrul apelului de proiecte PNRR 2022/C3/S/I.1.a beneficiarii au obligaţia de a realiza o campanie outdoor, a cărei valoare, împreună cu cheltuielile pentru PANOUL TEMPORAR, PLACA PERMANENTĂ şi AUTOCOLANTE şă fie în cuantumul a minim 1% din valoarea cheltuielilor eligibile. În conformitate cu prevederile art. 3, lit. r din Legea 185/2013 cu modificările şi completările ulterioare, publicitateaa stradală (outdoor) reprezintă publicitatea efectuată în spaţii deschise, în exteriorul cladirilor. În acest sens materialele de promovare outdoor vor fi instalate în zonele strategice ale comunei, pe marginea drumurilor, a intersecţiilor şi/sau a obiectivelor de interes local. Campaniile de publicitatea outdoor ofera prin intermediul acestor formate de panotaje outdoor,
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu