1) Info si Registration Desk, minim 80 de persoane, 1buc,2) Amenajare zona scena cu aparatura de proiectie video si audio, 3) Asigurare aparatura traducere, Echipament wireless de traducere din romana in engleza cu toate accesoriile necesare. 20buc 4) Pauze de cafea, Cafea, ceai, apa, sucuri, bruschete, minisandvisuri, patiserie dulce. patiserie sarata, mini-prajituri pentru minim 80 de persoane, 2buc 5) Pauza de masa, masa...
1) Info si Registration Desk, minim 80 de persoane, 1buc,2) Amenajare zona scena cu aparatura de proiectie video si audio, 3) Asigurare aparatura traducere, Echipament wireless de traducere din romana in engleza cu toate accesoriile necesare. 20buc 4) Pauze de cafea, Cafea, ceai, apa, sucuri, bruschete, minisandvisuri, patiserie dulce. patiserie sarata, mini-prajituri pentru minim 80 de persoane, 2buc 5) Pauza de masa, masa de tip bufet pentru minim 80 de persoane, aperitiv, fel principal si desert / apa, sucuri, cafea, 1 buc, 6) Mapa conferinta, sacosa textila, notes, pix, inscriptionate cu elemente de vizibilitate ale proiectului, 80buc 7) Amenajare punct autoservire, Zona de autoservire pentru cafea, apa, sucuri pe parcursul evenimentului si snaks, 1buc 8) Placute permanente de semnalizare, Placă permanentă Suprafaţa de expunere de 0,8 m lungime x 0,5 m înălţime, 3buc 9) Anunt de finalizare proiect publicat, 10) Servicii grafica si DTP pentru realizarea materialelor promotionale si de diseminare, 1buc 11) Sistem Roll-up , 2buc 12) Sistem Banner , 1buc 13) Sistem pop-up, 2buc