Activitatea de informare şi publicitate urmăreşte asigurarea unei vizibilităţi adecvate a proiectului, în conformitate cu contractul de finanţare şi cu respectarea prevederilor din Manualul de Identitate Vizuală a Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR).
Obiectivul general al proiectului vizează prevenirea, diagnosticul şi tratamentul infecţiilor asociate asistenţei medicale în Spitalului de Pneumoftiziologie "...
Activitatea de informare şi publicitate urmăreşte asigurarea unei vizibilităţi adecvate a proiectului, în conformitate cu contractul de finanţare şi cu respectarea prevederilor din Manualul de Identitate Vizuală a Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR).
Obiectivul general al proiectului vizează prevenirea, diagnosticul şi tratamentul infecţiilor asociate asistenţei medicale în Spitalului de Pneumoftiziologie "Constantin Anastasatu" Mihăeşti, probleme evidenţiate şi accentuate de trecerea recentă prin pandemia de COVID-19, care necesită o rezolvare urgentă şi de durată.
Descrierea serviciilor ce fac obiectul contractului:
I. Comunicate de presă/anunţuri de presă
Potrivit Manualului de Identitate Vizuală a PNRR, în cadrul acestei componente, Prestatorul va realiza următoarele activităţi:
Publicarea în mass-media a comunicatului de presă: unul la lansarea proiectului şi unul la finalizarea proiectului.
II. Panou temporar
Pe durata implementării proiectului cofinanţat din PNRR, pt. proiectele de achiziţie de bunuri a căror finanţare publică depăşeşte 500.000 euro, va fi instalat un panou temporar la sediul solicitantului, Spitalului de Pneumoftiziologie "Constantin Anastasatu" Mihăeşti, pentru care se achiziţionează bunurile. Panoul va fi instalat de preferat la intrarea principală în clădirea spitalului. Dimensiunile recomandate pentru panoul temporar sunt: lăţime 0,8 m x înălţime 0,5 m.
III. Placa permanentă
Potrivit Manualului de Identitate Vizuală a PNRR, după finalizarea proiectului, panoul pt. afişare temporară va fi înlocuit cu placa permanentă, nu mai târziu de 3 luni de la încheierea proiectului, respectiv de la momentul introducerii în gestiunea instituţiei a obiectelor furnizate.
Placa permanentă va fi instalată într-un loc vizibil, la locaţia proiectului sau la sediul beneficiarului care a achiziţionat bunurile, într-un loc vizibil, respectiv intrarea principală în clădire, în cel mai potrivit amplasament în ceea ce priveşte vizibilitatea şi în conformitate cu reglementările din România.
IV. Autocolante – 20 buc.
Potrivit Manualului de Identitate Vizuală a PNRR, în cazul achiziţiilor de echipamente (mijloace fixe care depăşesc valoarea de 25.000 lei şi au o durată de viaţă mai mare de un an) este obligatorie aplicarea, la loc vizibil, a unui autocolant. Autocolantele vor fi plasate pe partea cea mai vizibilă pt. public a obiectelor pe care se aplică. Materialul se va alege a. î. să se asigure durabilitatea în timp şi la condiţiile meteo. Pt. rezistenţa la condiţiile meteo sunt recomandate autocolantul PVC şi lăcuirea UV. Autocolantele pot fi realizate şi în varianta alb/negru.
V. Broşuri – 50 buc. (4-6 pagini)
Beneficiarii pot asigura vizibilitatea şi promovarea investiţiilor şi prin utilizarea altor materiale informative. La această categorie se înscriu materialele publicate pe hârtie sau electronic, cu excepţia bannerelor, afişelor şi altor obiecte similare de promovare.