Achizitia publica se va face exclusiv prin catalogul electronic NOUL SEAP si va fi finalizata prin incheierea unui contract de prestari servicii. Detaliile tehnice si oferta finaciara vor fi postate in catalogul electronic NOUL SEAP (https://sicap-prod.e-licitatie.ro) pana la data de ______________, ora__Dupa aceasta ora, se vor vizualiza ofertele postate in SEAP. Acestea vor fi identificate dupa codul CPV si denumirea s...
Achizitia publica se va face exclusiv prin catalogul electronic NOUL SEAP si va fi finalizata prin incheierea unui contract de prestari servicii. Detaliile tehnice si oferta finaciara vor fi postate in catalogul electronic NOUL SEAP (https://sicap-prod.e-licitatie.ro) pana la data de ______________, ora__Dupa aceasta ora, se vor vizualiza ofertele postate in SEAP. Acestea vor fi identificate dupa codul CPV si denumirea serviciilor. Nerespectarea denumirii seriviciilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. Obiectul contractului consta in prestarea Servicii de informare si publicitate pentru proiectul “Investiţii integrate şi complementare în măsuri de planificare strategice şi măsuri de simplificare la nivelul Municipiului Ploieşti", cod SMIS 136182., in conformitate cu cerintele caietului de sarcini. Pentru o mai buna identificare a acestora, se va mentiona denumirea serviciilor si se va face precizarea ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti.
Derularea activitatilor obligatorii de informare si publicitate in cadrul proiectului cod SMIS 136182 cuprinde urmatoarele activitati:
Activităţi specifice:Activitatea 1 - Achiziţionarea de materiale de informare şi publicitate
Valoare activitatea 1: 4.500,00 lei fără TVA
Această activitate constă în achiziţionarea următoarelor materiale:
Afişe A3, policromie – 20 buc;
Broşuri A5, policrimie – 250 buc
Roll-up – 1 buc;
2 Comunicate de presa – unul la inceput si unul la sfarsit de proiect
Activitatea 2 – Achiziţionarea de servicii de organizare evenimente - Conferinţa de diseminare rezultate proiect, 40 pers.
Valoare activitatea 2: 8.500,00 lei fara TVA
Această activitate constă în achiziţionarea de Servicii de organizare evenimente - Conferinţa de diseminare rezultate proiect, 40 pers.
• Specificaţii:
- asigurare sală minim 80 mp pentru 40 pers (minim 2mp/pers);
- dotări sală: scaune pentru 40 pers (+ 4 scaune extra);
- masă de prezidiu;
- videoproiector,;
- laptop;
- spaţiu pentru înregistrarea participanţilor;
- microfoane mobile (1);
- serviciu de coffee break pentru 40 de persoane;
- masă de prânz sub formă de bufet suedez;
- realizarea, pregătirea şi distribuirea mapelor pentru participanţi care să includă: programul întâlnirii (agenda), documentele ce vor fi discutate în cadrul evenimentului, documente promoţionale pentru proiect: broşură, pix inscripţionat, blocnotes inscripţionat;
- gestionare eveniment.
- realizarea, pregătirea şi distribuirea mapelor pentru participanţi care să includă: programul întâlnirii (agenda), documentele ce vor fi discutate în cadrul evenimentului, documente promoţionale pentru proiect: broşură, pix inscripţionat, blocnotes inscripţionat;
- gestionare eveniment.