Servicii de organizare evenimente pentru desfăşurarea conferinţei de închidere a proiectului "Sistem integrat de management pentru administrarea eficientă a activelor statului"
Servicii de închiriere sală pentru 1 zi de eveniment, inclusiv asigurarea dotărilor cu echipamente tehnice; - Servicii masa de prânz, precum şi pauze de cafea; -Servicii de elaborare de materiale promoţionale - pachet de aproximativ 200 buc – mape, ...
Servicii de organizare evenimente pentru desfăşurarea conferinţei de închidere a proiectului "Sistem integrat de management pentru administrarea eficientă a activelor statului"
Servicii de închiriere sală pentru 1 zi de eveniment, inclusiv asigurarea dotărilor cu echipamente tehnice; - Servicii masa de prânz, precum şi pauze de cafea; -Servicii de elaborare de materiale promoţionale - pachet de aproximativ 200 buc – mape, pixuri, post-ituri, genţi laptop, căni termosensibile, stick usb, baterie externă, agende, prin care să fie promovate activităţile şi obiectivele proiectului:Termen de livrare; al produselor/materialelor promoţionale: în 5 zile calendaristice de la data transmiterii bunului de tipar de către reprezentanţii AAAS, fără costuri suplimentare din partea autorităţii contractante. Produsele vor fi livrate gratuit la sediul AAAS, situat în Str. Cpt. Av. Alex. Şerbănescu nr. 50, Sector 1, Bucureşti.Evenimentul va fi desfăşurat cu 50 participanţi în sală. Conferinta se va desfăşura pe parcursul unei zile, în intervalul 25 septembrie 2023 – 16 octombrie 2023, data exactă fiind comunicată de autoritatea contractantă cu minim 10 zile înaintea derulării evenimentului.