Obiectul achzitiei constă în furnizarea de produse si anume: serviciilor de informare şi publicitate în cadrul proiectului "Cresterea calitatii vietii copiilor din Centrul de Plasament Orlat si prevenirea separarii copilului de familia sa prin înfiinţarea altei căsuţe de tip familial"cod SMIS 151224, CPV 79341000-6, astfel cum sunt enumerate si descrise în Caietul de sarcini atasat prezentului anunt.
Serviciile de informar...
Obiectul achzitiei constă în furnizarea de produse si anume: serviciilor de informare şi publicitate în cadrul proiectului "Cresterea calitatii vietii copiilor din Centrul de Plasament Orlat si prevenirea separarii copilului de familia sa prin înfiinţarea altei căsuţe de tip familial"cod SMIS 151224, CPV 79341000-6, astfel cum sunt enumerate si descrise în Caietul de sarcini atasat prezentului anunt.
Serviciile de informare si publicitate propuse in cadrul proiectului au o valoare de 6.500 lei fara TVA conform bugetului proiectului si constau in următoarele activitati: a) realizarea şi amplasarea a 2 panouri temporare de publicitate – care vor fi amplasate pe durata investiţiei; b) realizarea şi amplasarea a 2 plăci permanente de publicitate – care vor fi amplasate după finalizarea proiectului; c) 2 comunicate de presă în presa online (începutul şi finalul implementării proiectului); d) realizarea a 2 conferinţe de presă, organizate la demararea proiectului si la finalul acestuia; e) 200 bucăţi autocolante; f) postarea pe site-ul solicitantului şi a partenerului a unei prezentări a proiectului, stadiul implementării şi paşii următori în derularea proiectului astfel încât cei interesaţi pot accesa aceste informaţii în permanenţă Se solicită ca proiectarea şi realizarea tuturor materialelor să se facă în conformitate cu cerinţele Manualului de Identitate Vizuală pentru Programul Operaţional Regional (POR) 2014-2020.
În vederea respectării termenelor de furnizare a serviciilor de publicitate şi informare, Contractantul/Furnizorul de servicii trebuie să ţină cont că, înaintea realizării materialelor şi evenimentelor publicitare şi de promovare, trebuie să obţină acceptul autorităţii contractante pentru toate aspectele cum ar fi: conţinut, grafică, culori, material imprimare, materiale suport (hârtie, panou, placă, etc) , tipărire, confecţionare, stabilire amplasament.