Obiectul contractului il constituie prestarea de servicii de informare si publicitate prevazute în cererea de finan?are ?i în contractul de finan?are a proiectului respectiv:
• realizarea (design, editare, tiparire ?i livrare la sediul Autorita?ii contractante) a 100 mape ce vor fi tiparite si distribuite în cadrul conferin?elor de presa;
• realizarea (design, editare, tiparire ?i livrare la sediul Autorita?ii contractante)...
Obiectul contractului il constituie prestarea de servicii de informare si publicitate prevazute în cererea de finan?are ?i în contractul de finan?are a proiectului respectiv:
• realizarea (design, editare, tiparire ?i livrare la sediul Autorita?ii contractante) a 100 mape ce vor fi tiparite si distribuite în cadrul conferin?elor de presa;
• realizarea (design, editare, tiparire ?i livrare la sediul Autorita?ii contractante) a 500 de pliante ce vor fi distribuite in cadrul conferin?elor de presa, al altor evenimente organizate de beneficiar, precum si comunelor partenere pentru disemnarea catre membrii comunita?ilor locale traversate;
• realizarea ?i amplasarea pe teren, la loca?iile lucrarilor, în punctele stabilite de Autoritatea contractanta, a 21 panouri temporare pentru ?antiere in construc?ie, amplasate dupa cum urmeaza:
? 5 panouri la 5 din cele 7 poduri reconstruite în cadrul proiectului; cele 5 panouri ce vor fi amplasate la poduri vor fi bidirec?ionale;
? 16 panouri pe cele 4 tronsoane de drum jude?ean ce compun axa rutiera strategica (DJ 245, DJ 245M, DJ 247, DJ 246), cate un panou la fiecare început si capat de drum pe fiecare sens de mers; cele 16 panouri ce vor fi amplasate pe drumurile jude?ene vor fi unidirec?ionale;
• realizarea, machetarea ?i publicarea a 2 comunicate de presa difuzate intr-o publica?ie generalista online de interes local/regional
• realizarea, machetarea ?i publicarea a 8 anun?uri in presa, difuzate intr-o publica?ie generalista online de interes local/regional
• realizarea ?i amplasarea a 21 de placi permanente care vor fi montate dupa finalizarea lucrarilor de reabilitare si modernizare a drumului strategic jude?ean si vor înlocui panourile temporare (din care 5 bidirec?ionale ?i 16 unidirec?ionale).
Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.