Prin achiziţia de Servicii de informare şi publicitate pentru proiectul "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu Mihăeşti" – cod SMIS 151336, se va realiza vizibilitatea programului de finanţare, promovarea proiectului, precum şi informarea corespunzătoare a grupului ţintă şi a beneficiarilor direcţi şi indirecţi cu privire la obiectivele, activităţile şi rezultatele aşteptate...
Prin achiziţia de Servicii de informare şi publicitate pentru proiectul "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu Mihăeşti" – cod SMIS 151336, se va realiza vizibilitatea programului de finanţare, promovarea proiectului, precum şi informarea corespunzătoare a grupului ţintă şi a beneficiarilor direcţi şi indirecţi cu privire la obiectivele, activităţile şi rezultatele aşteptate/obţinute în cadrul proiectului, cu respectarea prevederilor Manualul de Identitate Vizuală pentru Instrumente Structurale 2014-2020, în vigoare.
Scopul principal al activităţii de informare şi publicitate constă în dezvoltarea şi diseminarea informaţiilor pentru creşterea nivelului de conştientizare a publicului referitoare la beneficiile aduse prin proiect.
Descrierea serviciilor ce urmează a fi realizate:
Principalele măsuri de informare şi publicitate, ce vor fi realizate în cadrul proiectului sunt:
- publicarea a 2 (două) comunicate de presă la începutul şi la finalizarea proiectului;
- realizarea a 2 (două) panouri temporare (lăţime 3m x înălţime 2m) şi montarea acestora la Spitalul de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu Mihăeşti: sediul din strada Nuferilor nr. 7, comuna Mihăeşti, judeţul Vâlcea şi sediul din strada Spitalului nr. 3, comuna Mihăeşti, judeţul Vâlcea;
- realizarea a 2 (două) plăci permanente (lăţime 3m x înălţime 2m) şi montarea acestora la Spitalul de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu Mihăeşti: sediul din strada Nuferilor nr. 7, comuna Mihăeşti, judeţul Vâlcea şi sediul din strada Spitalului nr. 3, comuna Mihăeşti, judeţul Vâlcea.
Acestea vor fi realizate în conformitate cu descrierea făcută în cuprinsul Caietului de Sarcini nr. 18171/04.10.2022.
Durata estimată a contractului de prestări servicii este de 15 luni, respectiv până la data de 31.12.2023.
În situaţia prelungirii contractului de finanţare, durata contractul de servicii se va prelungi în mod corespunzător, fără modificarea preţului, doar în situaţiile prevăzute de Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare.
Garanţia de bună execuţie a Contractului este în cuantum de 5% din preţul contractului fără TVA şi se constituie de Prestator în termen de 5 zile lucrătoare de la data semnării Contractului.
Garanţia de bună execuţie se constituie: prin virament bancar; printr-un instrument de garantare emis de o instituţie de credit din România sau din alt stat sau de o societate de asigurări, în condiţiile legii; prin depunerea la casieria Achizitorului a unor sume în numerar; prin reţineri succesive din sumele datorate pentru facturi parţiale.
Modalitatea concretă de constituire a garanţiei de bună execuţie este prevazută în proiectul de contract.
Contractul de servicii intră în vigoare la data semnării lui de către ultima parte.