pentru proiectul
”Soluţii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocraţiei la nivelul Municipiului DEJ”
Conform caiet de sarcini (COD CPV 79341000-6 - Servicii de publicitate)
1. Realizarea de afişe A3, hartie 115g/m2, 4+0 culori, 200 buc- 395lei+tva
2. Banner 2,5x1 m, 1 buc- 590 lei+tva
3. Roll-up 2,00 x 0,8 m (aparat+ print pe pp baner), 1 buc- 590 lei+tva
4. Brosura A5, h...
pentru proiectul
”Soluţii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocraţiei la nivelul Municipiului DEJ”
Conform caiet de sarcini (COD CPV 79341000-6 - Servicii de publicitate)
1. Realizarea de afişe A3, hartie 115g/m2, 4+0 culori, 200 buc- 395lei+tva
2. Banner 2,5x1 m, 1 buc- 590 lei+tva
3. Roll-up 2,00 x 0,8 m (aparat+ print pe pp baner), 1 buc- 590 lei+tva
4. Brosura A5, hartie 115g, 4+4 culori, 12 sau 16 pagini, capsat, tiraj 5000 buc, 9985 lei+tva
5. Organizare eveniment de diseminare conform caiet de sarciniptentru 50-70 persoane-2490lei+tva
6. Comunicat de presa – publicare online- 1400 lei+tva
Preturile au inclus conceptia grafica, productia materialelor si livrarea lor la beneficiar.
Pentru afise, banner si roll-up termenul de executie este de 15 zile de la semnarea contractului. Termenul de executie este 3-5 zile lucratoare pentru conceptia grafica la care se adauga 3-8 zile lucratoare pentru productia materiale si livrarea lor la beneficiar de la bunul de tipar pentru restul serviciilor respectiv brosuri, eveniment si comunicate de presa in luna decembrie 2020!