Achiziţia de servicii de informare şi publicitate este necesară pentru implementarea contractului de finanţate în condiţii optime. Achiziţia este realizată în cadrul proiectului cu titlul “Asigurarea unui statut favorabil de conservare pentru salvarea de la extincţie a populaţiei de nurcă europeană – Mustela lutreola (specie de interes comunitar, critic periclitată) - din România SAVE E-MINK-RO (2017-2020)", cod SMIS 135058...
Achiziţia de servicii de informare şi publicitate este necesară pentru implementarea contractului de finanţate în condiţii optime. Achiziţia este realizată în cadrul proiectului cu titlul “Asigurarea unui statut favorabil de conservare pentru salvarea de la extincţie a populaţiei de nurcă europeană – Mustela lutreola (specie de interes comunitar, critic periclitată) - din România SAVE E-MINK-RO (2017-2020)", cod SMIS 135058, contract de finanţare nr. 438/2020.
Având în vedere structura activităţilor detaliată în cadrul cererii de finanţare, achiziţia de se derula pe 2 loturi, asigurându-se condiţiile optime pentru implementarea activităţilor proiectului. Cele 2 loturi sunt:
LOT 1 – Servicii de informare şi publicitate pentru implementarea activităţilor obligatorii, cuprinzând servicii de informare şi publicitate necesare pentru realizarea următoarelor activităţi:
- Comunicat de presa (la începutul proiectului) – 1 apariţie
- Comunicat de presa (la sfârşitul proiectului) – 1 apariţie
- Panouri pentru afişare temporara – 1 buc
- Plăci permanente după finalizarea proiectului – 1 buc
- Autocolante şi plăcuţe – 45 buc
- Afişe A3 – 10 buc
- Website (actualizare)/ pagina distinctă pe web-site ARBDD – 1 buc
- Pagina Facebook – 1 buc
- Întâlniri cu comunitatea locală – 6 buc
LOT 2 – Servicii de informare şi publicitate pentru implementarea activităţilor facultative, cuprinzând servicii de informare şi publicitate necesare pentru realizarea următoarelor activităţi:
- Anunturi de presa suplimentare – 2 buc;
- Materiale de promovare: mape, pliante, pixuri, ghiduri, sistem roll-up etc. - 3.000 brosuri, 350 postere, 1.100 Kit – uri educationale, 2.500 pixuri, 1.500 memory-stick 1.100 tricouri, 1.100 sepci, 1.300 sacose, 350 Mape, 2 roll-up-uri;
- Realizarea pavilion dedicat nurcii europene (Altarul Nurcii Europene) – 1 buc;
- Organizarea de seminarii pentru copii ("Săptămâna altfel") – 1.000 copii informaţi;
- Realizare de conferinţe (evenimente de tip workshop) – 2 buc.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 6 zile
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare / informatii suplimentare care au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda solicitarilor de clarificari / informatiilor suplimentare care nu au fost adresate in termenul stabilit la punctul invocat mai sus.