Servicii de incinerare cadavre de animale, colectare si transport , presupune: - Pachet servicii de colectare, transport si eliminare deseuri tip SNCU, sub forma de abonament * – 370 lei pe luna, fara TVA / locatie, pe o perioada de 5 luni = 1850 lei, fara TVA/contract. Pachetul include: - colectarea si eliminarea unei cantitati lunare de 100 kg x 5 luni = 500 kg - un transport lunar gratuit x 5 luni = 5 transporturi lunar...
Servicii de incinerare cadavre de animale, colectare si transport , presupune: - Pachet servicii de colectare, transport si eliminare deseuri tip SNCU, sub forma de abonament * – 370 lei pe luna, fara TVA / locatie, pe o perioada de 5 luni = 1850 lei, fara TVA/contract. Pachetul include: - colectarea si eliminarea unei cantitati lunare de 100 kg x 5 luni = 500 kg - un transport lunar gratuit x 5 luni = 5 transporturi lunare gratuite - Serviciile de colectare si eliminare pentru cantitatile suplimentare de deseuri se vor tarifa cu 3 lei/kg, fara TVA (1500 kg x 3 lei = 4500 lei). Se va efectua maxim 1 transport/luna (5 transporturi in total, incluse in abonament) Valoare totala servicii= 6350 lei. Serviciile presupun colectarea, transportul si eliminarea finala in conditii conforme cu legislatia de mediu in vigoare. Colectarea se va efectua la cerere, pe baza unei comenzi scrise, in termenul de valabilitate al CSV-ului. Preluarea deseurilor se va efectua pe baza de CSV (certificat sanitar veterinar) in original, emis de medicul veterinar cu valabilitate de 48h. Deseurile colectate vor fi ambalate corespunzator (in saci rezistenti, de polietilena), conform normelor in vigoare si termenilor contractuali. *Din punct de vedere tehnic, capacitatea maxima acceptata a deseurilor de tip cadavru este de 25 kg pe cadavru.