Servicii de inchiriere utilaje pentru Sectia Productie - Echipament de stopit necesar la amorsare - Acord cadru 2 aniMaxima: 619.200,00 lei fara TVAMinima 7.200,00 lei fara TVAValoarea celui mai mic Contract Subsecvent : 3.600,00 lei fara TVAValoarea celui mai mare Contract Subsecvent : 108.000,00 lei fara TVACantitatile minime si maxime ale acordului cadru si a contractelor subsecvente sunt conform Listelor de cantitati ...
Servicii de inchiriere utilaje pentru Sectia Productie - Echipament de stopit necesar la amorsare - Acord cadru 2 aniMaxima: 619.200,00 lei fara TVAMinima 7.200,00 lei fara TVAValoarea celui mai mic Contract Subsecvent : 3.600,00 lei fara TVAValoarea celui mai mare Contract Subsecvent : 108.000,00 lei fara TVACantitatile minime si maxime ale acordului cadru si a contractelor subsecvente sunt conform Listelor de cantitati anexate la Caietul de sarcini.Se vor incheia contracte subsecvente (min 1) aferente acordului cadru in functie de echipamentele necesare pentru executia lucrarilor executate de Sectia Productie in regie proprie.Prezentul acord –cadru nu reprezinta baza legala pentru angajarea fondurilor publice. In baza acestui acord-cadru se vor atribui contracte subsecvente care constituie temei legal pentru plata.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala.Clauze de revizuire cf. art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele modificări ce pot interveni în derularea contractului sunt urmatoarele:A. Partile contractului - din punct de vedere al schimbarii denumirii, al statutului, ale actionariatului, al formei societatii, care nu atrag crearea unei personae juridice noi, al schimbarii sediului social; - privind posibilitatea inlocuirii contractantului initialB. Pretul contractului - Preţul contractului poate fi ajustat prin actualizare in cazul in care au loc modificari legislative sau au fost emise de catre autoritatile locale acte administrative care au ca obiect instituirea, modificarea sau renuntarea la anumite taxe/impozite locale al caror efect se reflecta in cresterea/diminuarea costurilor pe baza carora s-au fundamentat preturile ofertate si in alte situaii prevazute de lege si conform formulei de ajustare.C. Modalitati de plata: in cazul unor eventuale modificari legislative;A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.*Orice solicitare de clarificari transmisa dupa data mentionata la punctul A) se va considera tardiva.