Serviciile de inchiriere utilaje pentru deszapezire, inclusiv deserventi, pentru iarna 2023-2024,reluare pentru LOT 1 si LOT 2 sunt de stricta necesitate pentru prevenirea si combaterea producerii poleiului si a inzapezirii drumurilor pe raza administrativ teritorială a municipiului Bacău. În sensul acestei achiziţii, utiliajle inchiriate sunt necesare pentru a acoperi intreg perimetrul municipiului Bacău, cat si sa acopere...
Serviciile de inchiriere utilaje pentru deszapezire, inclusiv deserventi, pentru iarna 2023-2024,reluare pentru LOT 1 si LOT 2 sunt de stricta necesitate pentru prevenirea si combaterea producerii poleiului si a inzapezirii drumurilor pe raza administrativ teritorială a municipiului Bacău. În sensul acestei achiziţii, utiliajle inchiriate sunt necesare pentru a acoperi intreg perimetrul municipiului Bacău, cat si sa acopere intreaga trama stradala. De asemenea, este necesara demararea procedurii privind achizitia serviciilor de inchiriere utilaje pentru deszapezire, inclusiv deserventi, pentru prevenirea si combaterea producerii poleiului si a inzapezirii drumurilor (specificate) de pe raza administrativ teritorială a municipiului Bacău - străzi, alei - cu rol de căi de acces/ieşire în/din incinta imobilelor (terenuri, clădiri), administrate de Serviciul Municipal de Utilitati Publice Bacau. Pentru îndeplinirea acestor cerinţe este necesar încheierea unor acorduri-cadru de servicii pentru 6 luni, derulat pe 3 loturi , LOT 1,LOT2,LOT3, cu reluare pentru LOT 1 si LOT 2, cu un operator economic pe lot, care are capacitatea desfăşurarii serviciilor menţionate în caietul de sarcini. Cerinţele din caietul de sarcini sunt considerate ca fiind obligatorii şi minimale. Loturile descrise in caietului de sarcini prezintă necesitatea precum şi numărul de utilaje necesare pentru executarea acestei activităţi. Ofertanţii pot depune oferte pentru unul sau mai multe loturi în care să presteze servicii de inchiriere utilaje pentru deszapezire, inclusiv deserventi, pentru prevenirea si combaterea producerii poleiului si a inzapezirii drumurilor în municipiul Bacău pentru perioada 15.11.2023 -31.03.2024, respectiv pentru 6 luni.
Valoarea maxima estimata a achizitiei (acordului-cadru) este de 354.000,00 lei fara TVA, iar valoarea minima estimata a achizitiei (acordului-cadru) este de 118.000,00 lei fara TVA. Valori alocate pentru reluare LOT 1 si LOT 2. Data limita pana la care se pot solicita clarificari: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Contractele subsecvente care se atribuie pentru îndeplinirea/executarea acordului-cadru, minim unu -maxim trei contracte subscvente, pentru fiecare lot in parte, încheiate între autoritatea contractanta şi ofertanţii declaraţi câştigători care sunt parte a acordului cadru .
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.