Servicii de mentenanta Sistem integrat financiar-contabil SNIManager cu urmatoarele module: - Contabilitate generala: Casa – incasari/plati/justificari avansuri, parteneri pe clasificatie functionala si economica, Banca – incasari/plati furnizori pe clasificatie functionala si economica, Parteneri: Furnizori, Clienti, Debitori, Creditori, Evidenta deconturi - Gestiune – Materiale, Obiecte de inventar, Mijloace fixe – intrar...
Servicii de mentenanta Sistem integrat financiar-contabil SNIManager cu urmatoarele module: - Contabilitate generala: Casa – incasari/plati/justificari avansuri, parteneri pe clasificatie functionala si economica, Banca – incasari/plati furnizori pe clasificatie functionala si economica, Parteneri: Furnizori, Clienti, Debitori, Creditori, Evidenta deconturi - Gestiune – Materiale, Obiecte de inventar, Mijloace fixe – intrari, iesiri, transferuri, calculul automat al amortizarii, reevaluare, inventar - Buget, rectificari bugetare, executie bugetara si extrabugetara – cont de executie bugetar, anexe bugetare (Anexa 5 – venituri, Anexa 6 –cheltuieli, Anexa 7 – cheltuieli pe fiecare cap. bug., etc) - ALOP (Angajamente, Lichidari, Ordonantari si Plati) - FOREXEBUG - Raportari Serviciile incluse în costurile lunare de mentenanţă, asistenţă tehnică şi suport: • suport şi asistenţă tehnică prin CallCenter - nr.dedicat şi pe email la suport@sninf.ro • intervenţii la sediul beneficiarului pentru rezolvarea posibilelor defecţiuni apărute în operarea aplicaţiei informatice sau în funcţionarea ei, • instruiri periodice a operatorilor noi angajaţi, • asistenţă în rezolvarea incidentelor apărute în exploatare destinate aplicaţiei informatice sau procedurilor incorecte executate de către operatori • adaptarea continuă a aplicaţiei informatice la modificările legislative • instalarea gratuită a versiunilor ulterioare ale aplicaţiei informatice pentru
perioada 01.03.2020-31.12.2020.