servicii de inchiriere sistem informatic de contabilitate si buget, ALOP, salarizare si resurse uman pentru perioada 01.02.2019 - 28.02.2019
Servicii de inchiriere sistem informatic de contabilitate si buget, ALOP, salarizare si resurse umane cu urmatoarele module: - Contabilitate generala: Casa, Banca, Parteneri: Furnizori, Clienti, Debitori, Creditori, Evidenta Avansuri de trezorerie, Note contabile - Gestiune – Material...
servicii de inchiriere sistem informatic de contabilitate si buget, ALOP, salarizare si resurse uman pentru perioada 01.02.2019 - 28.02.2019
Servicii de inchiriere sistem informatic de contabilitate si buget, ALOP, salarizare si resurse umane cu urmatoarele module: - Contabilitate generala: Casa, Banca, Parteneri: Furnizori, Clienti, Debitori, Creditori, Evidenta Avansuri de trezorerie, Note contabile - Gestiune – Materiale, Obiecte de inventar, Mijloace fixe - ALOP (Angajamente, Lichidari, Ordonantari si Plati) - Buget, rectificari bugetare, executie bugetara si extrabugetara – cont de executie bugetar, anexe bugetare (Anexa 5 – venituri, Anexa 6 –cheltuieli, Anexa 12 – buget local venituri, Anexa 13 – buget local- cheltuieli, Anexa 7 – cheltuieli pe fiecare cap. bug., etc) - Salarizare -Resurse Umane Serviciile informatice de mentenanta, asistenta tehnica si suport cuprind urmatoarele operatii: a) operatiile de întretinere si reparatie ale sistemului software b) setarea aplicatiei conform structurii de lucru a institutiei beneficiare c) actualizarea aplicatiei conform legislatiei d) instalarea noilor versiuni ale aplicatiei e) instruirea personalului f) reinstalarea aplicatiei în cazul aparitiei unor probleme/defectiuni tehnice