Serviciile de inchiriere si asistenta tehnica pentru software cuprinde următoarele servicii :
• Servicii de instalare, import date, implementare şi punere în functiune pentru sistem informatic ProSys (contabilitate, managementul bugetelor, ALOP, mijloace fixe, materiale si obiecte de inventar, casa, banca, furnizori, clienţi, CFP, dare de seama), achizitii, anexe forexburg, +Efactura
• Servii de închiriere aplicaţie
• Modi...
Serviciile de inchiriere si asistenta tehnica pentru software cuprinde următoarele servicii :
• Servicii de instalare, import date, implementare şi punere în functiune pentru sistem informatic ProSys (contabilitate, managementul bugetelor, ALOP, mijloace fixe, materiale si obiecte de inventar, casa, banca, furnizori, clienţi, CFP, dare de seama), achizitii, anexe forexburg, +Efactura
• Servii de închiriere aplicaţie
• Modificarea formularelor şi rapoartelor existente în aplicaţie conform modificarilor legislative, pâna la intrarea în vigoare a efectelor acestora
• Optimizarea functionalitatii aplicatiei pentru care se acorda asistenta tehnica
• Dispecerat on-line între orele 8.30-17.30, de luni pâna vineri; realizarea service-ului profesional se va face prin helpdesk pe web la adresa suport.ps.ro;
• Depanari ale aplicatiei informatice;
• Instruiri ale utilizatorilor, de regula on-line
• Actualizari ale manualului de utilizare şi ale help-ului. Asistenta tehnica si mentenanta se asigura de la distanta, prin Internet, pe canal VPN (minim 128 kbps);