Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) a demarat o procedură de achiziţie pentru atribuirea unui contract de Servicii de de inchiriere echipamente de imprimare, copiere, scanare pentru sediile Agenţiei de Plăţi şi Interventie pentru Agricultură (A.P.I.A.) Central, în vederea derulării corespunzătoare a activităţilor zilnice de birou, ce necesită generarea unui număr impresionant de documente imprimate pe ...
Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) a demarat o procedură de achiziţie pentru atribuirea unui contract de Servicii de de inchiriere echipamente de imprimare, copiere, scanare pentru sediile Agenţiei de Plăţi şi Interventie pentru Agricultură (A.P.I.A.) Central, în vederea derulării corespunzătoare a activităţilor zilnice de birou, ce necesită generarea unui număr impresionant de documente imprimate pe suport hârtie.
Serviciile de închiriere vor fi prestate pentru un număr de 50 de echipamente - multifuncţionale şi imprimante noi sau refurbished (renovate) monocrom. Echipamentele vor fi conectate la reţeaua intranet a beneficiarului. Aceste echipamente trebuie să aibă minim obligatoriu performanţele care reies din descrierea specificaţiilor tehnice descrise in caietul de sarcini şi care să asigure utilizatorilor beneficiarului servicii de imprimare, copiere şi scanare, alb negru, la parametrii de înaltă calitate
În prestarea serviciilor (în baza abonamentului lunar), vor fi incluse toate costurile cu întreţinerea şi funcţionarea echipamentelor închiriate, consumabile, piese de schimb, materiale, tonere, subansamble, etc.., cu excepţia hârtiei, care va fi asigurată de către autoritatea contractantă.
Se va încheia un contract, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini.
Durata contractului: Contractul se va încheia pentru o perioadă estimată de 10 luni începând cu 01.03.2020, până la finele anului 2020 (31.12.2020), cu posibilitatea de prelungire cu 4 luni din anul 2021 (01.01.2021-30.04.2021).
Plata serviciilor se va realiza proportional cu perioada derulării contractului, după încheierea acestuia.
Descrierea detaliată a serviciilor care se solicită a fi realizate, precum şi cerinţele tehnice ale serviciilor, sunt prezentate în Caietul de sarcini.
Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va elabora şi posta în SICAP răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, cel târziu cu 3 zile înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.