Feedback
I.D.: 89556220

Servicii de inchiriere de personal

Data publicarii
20.11.23 Exista 275.221 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
98513300-5
Termenul limita pentru depunere:
24.11.23
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Inchiriere de muncitori calificati si necalificati, astfel: 1. Muncitor calificat in meseria de peisagist-floricultor cu competente in amenajarea de spatii verzi si utilizare a motouneltelor specifice amenajarii si intretinerii spatiilor verzi (motocoasa, mototrimmer, masini de tuns gazon, motocultor, etc.). Numar mediu de persoane: 25. Varsta: maxim 65 de ani; 2. Muncitor necalificat pentru executarea de sarcini in domen...
Inchiriere de muncitori calificati si necalificati, astfel: 1. Muncitor calificat in meseria de peisagist-floricultor cu competente in amenajarea de spatii verzi si utilizare a motouneltelor specifice amenajarii si intretinerii spatiilor verzi (motocoasa, mototrimmer, masini de tuns gazon, motocultor, etc.). Numar mediu de persoane: 25. Varsta: maxim 65 de ani; 2. Muncitor necalificat pentru executarea de sarcini in domeniul intretinerii de spatii verzi. Numar mediu de persoane: 160. Varsta: maxim 65 de ani; 3. Muncitor calificat in meseria de lacatuş cu competente in demontarea, montarea, repararea de mobilier urban, echipamente pentru locurile de joaca si terenuri de sport la care va utiliza utilaje de mica mecanizare (polizor unghiular, masini de gaurit, generatoare electrice, diverse unelte de mana electromecanice). Numar mediu de persoane: 10. Varsta: maxim 65 de ani; 4. Muncitor calificat in meseria de drumar cu competente in lucrari de drumuri (turnare beton, asternere mixturi asfaltice, pavare, etc) la care va utiliza utilaje de mica mecanizare (placa vibratoare, taietor de beton, masina de finisat beton, polizor unghiular, masini de gaurit, generatoare electrice, diverse unelte de mana electromecanice). Numar mediu de persoane: 15. Varsta: maxim 65 de ani; 5. Muncitor necalificat pentru executarea de sarcini in domeniul constructiei de drumuri. Numar mediu de persoane: 5. Varsta: maxim 65 de ani. Se vor perfecta acorduri cadru pe o perioada de de minim 24 luni si maxim 48 luni, in baza carora se vor incheia contracte subsecvente; - plata prin OP in contul din Trezoreria Statului in 30 de zile - pretul unitar va fi in lei/ora fara TVA pentru fiecare categorie de personal; - operatorul economic trebuie sa asigure recrutarea personalului, serviciile de medicina muncii, echipamentul de protectie si transportul la locul de munca; - program de lucru: de regula Luni-Vineri 7.30 - 15.30, ocazional Sambata 7.30 - 15.30; - uneltele vor fi puse la dispozitie de catre achizitor; Personalul nu va fi angajat de catre achizitor. Achizitorul isi rezerva dreptul de a solicita un numar mai mic sau mai mare de persoane, in functie de necesitati. Achizitorul isi rezerva dreptul de a nu solicita prezenta personalului pe intreaga perioada contractata. Pe perioada cat personalul nu este solicitat sa se prezinte la lucru, nu vor fi decontate prestatii, achizitorul decontand doar perioadele in care personalul este prezent la munca. Prestatorul are obligatia ca pe perioada de derulare a unui contract subsecvent sa puna la dispozitia autoritatii contractante numarul mediu de persoane prevazut in contract. Prestatorul are obligatia ca pentru persoanele puse la dispozitia achizitorului sa detina si sa asigure urmatoarele: - documente de angajare prin orice forma legala prevazuta de legislatia muncii; - documente din care sa rezulte ca persoanele puse la dispozitia achizitorului au beneficiat de instructajul privind sanatatea si securitatea in munca si protectia impotriva incendiilor; - fise de aptitudine (aviz medical), in termen de valabilitate, eliberate de medici de medicina muncii, din care rezulta ca persoanele respective sunt apte sa lucreze in domeniul pentru care au fost angajate. In cazul in care reprezentantii achizitorului constata prezenta unor persoane care in mod evident nu sunt apte sa indeplineasca sarcinile de serviciu, prestatorul are obligatia de a schimba acele persoane cu o altele care indeplinesc aptitudinile necesare. - echipament de protectie, in functie de conditiile atmosferice; - transportul persoanelor la locul de munca. Pe parcursul executării acordului cadru/contractului subsecvent, valoarea acestuia poate fi ajustata în cazul în care pe piaţă au apărut anumite condiţii, în urma cărora s-a constatat creşterea/diminuarea indicilor de preţ pentru elementele constitutive ale ofertei, al căror efect se reflectă în creşterea/diminuarea costurilor pe baza cărora s-a fundamentat preţul contractului. Ajustarea valorii contractului subsecvent se poate face numai după primele 6 luni de derulare a acordului cadru, astfel: a) având la bază modificări legislative, modificări ale normelor tehnice sau pentru că au fost emise de către autorităţile locale acte administrative care au ca obiect instituirea, modificarea sau renunţarea la anumite taxe/impozite locale, al căror efect se reflectă în creşterea/diminuarea costurilor pe baza cărora s-a fundamentat preţul contractului (în aceste cazuri se vor aplica prevederile noilor reglementări); b) pe baza indicilor preţurilor de consum comunicat de Institutul Naţional de Statistică, după următoarea formulă de calcul: Pn = P0 x IPC / 100, unde Pn = valoarea actualizată a preţurilor n, P0 = valoarea preţurilor valabile la data semnării contractului, IPC = indicele preţurilor de consum pentru servicii aferent perioadei scurse între semnarea contractului şi luna în care se realizează ajustarea, conform datelor disponibile pe site-ului Institutului Naţional de Statistică. Ajustarea preţului acordului cadru/contractului subsecvent nu se face retroactiv, ci pentru viitor. Prestatorul are obligatia de a solicita ajustarea pretului contractului cu cel putin 10 zile inainte de data de la care urmeaza a intra in vigoare noile preturi unitare, pe baza informatiilor publicate de INS la momentul transmiterii solicitarii. Preturile unitare ajustate vor fi valabile 3 luni, după care prestatorul are dreptul de a solicita o nouă ajustare, conform celor prezentate mai sus, iar preturile unitare ajustate vor fi valabile alte 3 luni sau pana la finalizarea contractului, dupa caz. Ajustarea valorii acordului cadru/contractului subsecvent se realizează prin ajustarea preturilor unitare şi se formalizează prin încheierea de acte adiţionale.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de inchiriere linii terstre de comunicatii 1 04.07.18
Acord cadru de servicii avand ca obiect „Servicii de intreţinere curentă pe timp de iarnă An I-An IV a drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea DRDP Brasov- Lot SDN Brasov, Lot SDN Sibiu , Lot SDN Sf. Gheorghe, Lot A1 Sibiu- Orăștie, Lot A3 Tg. Mures- Iernut- Campia Turzii”  
Acord cadru de servicii avand ca obiect „Servicii de intreţinere curentă pe timp de iarnă An I-An IV a drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea DRDP Brasov- Lot SDN Brasov, Lot SDN Sibiu , Lot SDN Sf. Gheorghe, Lot A1 Sibiu- Orăștie, Lot A3 Tg. Mures- Iernut- Campia Turzii”  
Acord cadru de servicii avand ca obiect „Servicii de intreţinere curentă pe timp de iarnă An I-An IV a drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea DRDP Brasov- Lot SDN Brasov, Lot SDN Sibiu , Lot SDN Sf. Gheorghe, Lot A1 Sibiu- Orăștie, Lot A3 Tg. Mures- Iernut- Campia Turzii”  
Lucrări de conservare-restaurare şi valorificare a colecţiilor muzeului naţional de antichităţi – "Casa Macca" – Institutul de Arheologie Vasile Pârvan, str. Henri Coandă nr. 11, sector 1 Bucureşti, cod LMI B-II-m-A-18440, denumită în continuare "Casa Macca". 14.04.21
Furnizarea de carburant pe bază de carduri pentru autovehiculele din parcul auto al APIA Central şi pentru grupul electrogen  
“Furnizarea de carburant pe bază de carduri pentru autovehiculele din parcul auto al APIA Central şi pentru grupul electrogen"  
Lucrari de marcaje rutiere executate in strat gros - Produse plastice aplicate la rece, necesare drumurilor de interes national - autostrazi, drumuri expres, drumuri internationale «E», drumuri nationale principale, drumuri nationale secundare administrate de CNAIR SA Lot 1 DRDP Buc, Lot 2 DRDP Cv, Lot 3 DRDP Tm, Lot 4 DRDP Cj, Lot 5 DRDP Bv, Lot 6 DRDP Iasi, Lot 7 DRDP Cta, Lot 8 DRDP Buzau  
Lucrări de marcaje rutiere prefabricate şi covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naţional - autostrăzi, drumuri expres, drumuri internaţionale «E», drumuri naţionale principale, drumuri naţionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A." Lot 1 – DRDP Timişoara; Lot 2 – DRDP Cluj;Lot 3 – DRDP Braşov ;Lot 4 – DRDP Iaşi ;Lot 5- DRDP Constanţa ;Lot 6 – DRDP Buzau.  
Lucrari de marcaje rutiere executate in strat gros - Produse plastice aplicate la cald, necesare drumurilor de interes national - autostrazi, drumuri expres, drumuri internationale «E», drumuri nationale principale, drumuri nationale secundare administrate de CNAIR SA Lot 1 DRDP Buc, Lot 2 DRDP Cv, Lot 3 DRDP Tm, Lot 4 DRDP Cj, Lot 5 DRDP Bv, Lot 6 DRDP Iasi, Lot 7 DRDP Cta, Lot 8 DRDP Buzau