Feedback
I.D.: 92176641

Servicii de inchiriere autovehicule pentru transport mixt persoane si materiale pentru D.R.D.P. Cluj –(ACORD CADRU 2 ANI)

Data publicarii
23.01.24 Exista 212.692 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
60170000
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se doreste achizitionarea de servicii de inchiriere autovehicule pentru transport mixt - persoane si materiale necesare desfasurarii activitatilor de intretinere pe drumurile nationale aflate in administrarea DRDP Cluj.Valoarea maxima estimata a acordului cadru ( anul I-II) este de 2.694.490,44 lei fara TVA• Valoarea minima estimata a acordului cadru este de 1.766.960,62 lei fara TVAValoarea estimata a c...
Se doreste achizitionarea de servicii de inchiriere autovehicule pentru transport mixt - persoane si materiale necesare desfasurarii activitatilor de intretinere pe drumurile nationale aflate in administrarea DRDP Cluj.Valoarea maxima estimata a acordului cadru ( anul I-II) este de 2.694.490,44 lei fara TVA• Valoarea minima estimata a acordului cadru este de 1.766.960,62 lei fara TVAValoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 125.939,02 lei fara TVAFrecventa incheierii contractelor subsecvente va fi de minim 1 contract subsecvent/an si maxim 4/an si 8/2ani -contracte subsecventeCantitatile minime si maxime ale acordurilor cadru si a contractelor subsecvente sunt conform Listelor de cantitati anexate la Caietul de sarcini.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala. Clauze de revizuire cf. art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele modificări ce pot interveni în derularea contractului sunt urmatoarele:1) Părțile contractante;5) Prețul contractului subsecvent;6) Modalități de plată7) Durata contractului;Prezentul acord –cadru nu reprezinta baza legala pentru angajarea fondurilor publice. In baza acestui acord-cadru se vor atribui contracte subsecvente care constituie temei legal pentru plata.A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.*Orice solicitare de clarificari transmisa dupa data mentionata la punctul A) se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu