Feedback
I.D.: 19520052

Servicii de inchiriere a sistemului informatic de asisten?ă în gestiunea activită?ii de achizi?ie publica, pentru o perioada de 7 luni calendaristice

Data publicarii
05.05.17 Exista 678.503 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212490-0
Termenul limita pentru depunere:
15.05.17
 
 
Documente participare:
  1. media_20170505122725_701.DOC
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de inchiriere a sistemului informatic de asisten?ă în gestiunea activită?ii de achizi?ie publica, pentru o perioada de 7 luni calendaristice
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Contract de furnizare aplica?ii informatice - platformă re?ea portaluri B2B ?i platformă email marketing” pentru achizi?ionare de aplica?ii informatice în cadrul proiectului "Dezvoltarea activită?ii S.C. DIRECT CONSULTING ADVERTISING S.R.L. prin achizi?ie de sisteme informatice” 11.03.14
Achizi?ie cani filtrante, cartu?e filtrante consumabile (LOT 1) ?i produse alimentare pentru întâlniri de lucru, reuniuni, ateliere, alte evenimente specifice activita?ii AM POCA (LOT 2), pentru o perioada de 12 luni 21.05.18
Achizi?ie cani filtrante, cartu?e filtrante consumabile (LOT 1) ?i produse alimentare pentru întâlniri de lucru, reuniuni, ateliere, alte evenimente specifice activita?ii AM POCA (LOT 2), pentru o perioada de 12 luni  
Achizi?ie de servicii de specialitate pentru ob?inerea autoriza?iei la incendiu pentru Centrul de Asisten?a Medico – Sociala pentru bolnavi cronici Domne?ti, jude?ul Ilfov 27.04.17
Achizitie computere portabile (minilaptop) si licente de operare Windows în cadrul programului de cooperare Româno-Elvetian prin Fondul de asisten?ă tehnică 20.06.16
Anun? de Inten?ie în vederea angajării de consultan?ă juridică prin care să se asigure DpE asisten?ă juridică pentru vânzarea unui pachet de ac?iuni nou emise în urma majorării de capital social al Societă?ii OMV Petrom SA cu valoarea terenurilor pentru care s-au ob?inut certificate de atestare a dreptului de proprietate ulterior semnării Contractului de privatizare referitor la achizi?ionarea de ac?iuni ale Societă?ii Na?ionale a Petrolului Petrom S.A. 17.10.14
Servicii de asisten?a tehnica post garan?ie pentru echipamentele din centralele hidroelectrice ?i microhidrocentralele din gestiunea SC HIDROELECTRICA SA  
Servicii de organizare activită?i planificate în cadrul proiectului "Asisten?ă pentru consolidarea capacită?ii institu?ionale în domeniul formării judecătorilor ?i procurorilor pentru aplicarea noilor legi", finan?at în cadrul Fondului Tematic Securitate (FTS) aferent Programului de Cooperare Elve?iano-Român pentru reducerea disparită?ilor economice ?i sociale în cadrul Uniunii Europene extinse (Mecanismul Financiar Elve?ian) 05.05.17
Proiect Tehnic ?i Detalii de Execu?ie pentru ”Reabilitare, Consolidare, Modernizare, Reabilitare Termica SEDIU Consiliul Jude?ean Ilfov” 09.12.16
Achizi?ia serviciilor de proiectare ?i asisten?a tehnica necesare realizarii obiectivului de investi?ii „Extindere cladire de înva?amânt (pregatire) ?i administrativa din cazarma Baneasa” 24.11.17