Feedback
I.D.: 89479555

SERVICII DE IMPRIMARE ÎN SISTEM CLICK PENTRU SISTEMUL DE EMITERE A PAŞAPOARTELOR ELECTRONICE ROMÂNEŞTI

Data publicarii
18.11.23 Exista 751.765 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79521000-2
Termenul limita pentru depunere:
08.01.24
Pretul estimativ:
4.531.200,00 RON - 4.531.200,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 18.11.23 Publicat la 21.11.23 Publicat la 07.12.23 Publicat la 12.12.23
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia serviciilor de imprimare în sistem click pentru sistemul de emitere a paşapoartelor electronice româneşti, se va efectua prin atribuirea unui acord cadru cu o durată de 4 ani, care va intra în vigoare la data 01.09.2024 şi va avea valabilitate până la data de la 31.08.2028.Termenul de implementare (instalarea tuturor echipamentelor solicitate şi asigurarea funcţionalităţii lor prin livrarea de consumabile în toat...
Achiziţia serviciilor de imprimare în sistem click pentru sistemul de emitere a paşapoartelor electronice româneşti, se va efectua prin atribuirea unui acord cadru cu o durată de 4 ani, care va intra în vigoare la data 01.09.2024 şi va avea valabilitate până la data de la 31.08.2028.Termenul de implementare (instalarea tuturor echipamentelor solicitate şi asigurarea funcţionalităţii lor prin livrarea de consumabile în toate locaţiile necesare) a proiectului nu va depasi data de 01.09.2024. Pana la aceasta data Prestatorul va pune la dispozitia Autoritatii contractante toate procesele verbale de instalare in sediile Beneficiarului final precum si procesul verbal de acceptanta între Autoritatea contractantă, Directia Generala de Pasapoarte si Prestator. Atat instalarea echipamentelor solicitate cat şi asigurarea funcţionalităţii lor prin livrarea de consumabile în toate locaţiile necesare proiectului se va finaliza la 31.08.2024, urmand ca incepand cu data de 01.09.2024 sa intre in vigoare prevederile contractului subsecvent numarul 1 la acordul cadru. Pana la data de 01.09.2024 Presatorul va pune la dispozitia Autoritatii contractante toate procesele verbale de instalare in sediile Beneficiarului final precum si procesul verbal de acceptanta între Autoritatea contractantă, Directia Generala de Pasapoarte si Prestator. Perioada de valabilitate a acordului cadru, respectiv 48 luni, curge de la data de 01.09.2024.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SERVICII DE IMPRIMARE ÎN SISTEM CLICK PENTRU SISTEMUL DE EMITERE A PAȘAPOARTELOR ELECTRONICE ROMÂNEȘTI  
SERVICII DE IMPRIMARE ÎN SISTEM CLICK PENTRU SISTEMUL DE EMITERE A PAȘAPOARTELOR ELECTRONICE ROMÂNEȘTI  
Stabilirea valorii estimate pentru achiziţia ce are ca obiect "Servicii de arhivare, depozitare şi gestionarea a documentelor Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014 -2020". 19.06.19
Consultarea pieţei privind Achiziţia de servicii aferente şi conexe derulării Programului FMS şi servicii de import-export prin atribuirea unui acord cadru, cu o durată de 36 de luni de la semnare 27.05.22
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).  
Servicii de verificări tehnice periodice, reparatii si intretinerea imprimantelor, copiatoarelor si videoproiectoarelor 20.04.18
"Servicii de întreţinere, reparaţii, furnizare piese de schimb pentru instalaţii de climatizare şi refrigerare, ventilaţie, termice (inclusiv punct termic propriu), sanitare, precum şi aparate şi echipamente componente instalaţiilor" ce deservesc imobilul situat în bd. Unirii nr. 22, sector 3, Bucureşti,,  
Servicii de întreţinere şi reparare a echipamentelor de aer condiţionat site-uri DRI 12.05.20
Achiziţie SERVICII DE DE MEDICINA MUNCII ŞI SERVICII DE SĂNĂTATE PREVENTIVĂ 08.02.24
Achiziție SERVICII DE DE MEDICINA MUNCII ȘI SERVICII DE SĂNĂTATE PREVENTIVĂ 08.02.24